skorpionfruen Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Har bursdag onsdag, blir 5 år og jeg skulle så gjerne ha hatt finvær til da. Det er ikke melt det, så jeg tenkte vi skulle låne barnehagen (vi pusser opp her) men det ville ikke hun. Skulle være hjemme og de kunne være inne, på rommer hennes om så Da må jeg jo bare rydde da også har hun bestilt bamsekake for det liker hun. Har en kakeform som er formet som en bamse, virket ikke som om det var så nøye hva jeg fylte i den. Etter bursdagen skal det vakses babyklær og få orden i barneutstyr så kan jeg begynne med nedtelling til fødsel.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Ei på snart 4 som gleder seg til å bli storesøster her også, og hun vil gjerne ha lillesøstera si ut før bursdagen sin om et par uker. En dag lå hun og lyttet på magen min og da sparket det der inne. Da ser hun alvorlig på meg og sier; "Mamma, lilllesøstra mi banker på. Hun vil ut! Skal jeg stikke hull på magen din og ta henne ut? Vi kan sette på plaster etterpå!" =)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Det er jammen ikke bare bare å skulle planlegge både fødsel og bursdager! Her har jentene bursdag i juli med 14 dager imellom. Har faktisk termin samme dag med alle inkludert den som er i magen nå... Nå er mini sin bursdag unnagjordt (om enn bare med besteforeldre...), verre blir det med storesøster. Hun fyller 6 og vil selvfølgelig ha barnebesøk. Så her blir det besteforeldrene på bursdagen, og barnebesøk noen uker senere. Resten av familien inviterer vi til kombinert bursdag for begge jentene i midten av august, og dette blir da deres anledning til å få hilse på babyen. Skal ikke ha barselbesøk før det! Phu; fordelen med å få de samlet er at det i fremtiden blir lettere med familebesøk... Har mega stor familie, så passer meg utmerket å "slippe" unna med et stort kakeslaberas i stedet for tre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå