Anonym*Gullklump* Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 I dag er det lørdag 25. juli. Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin lørdag 25. juli 2009. Men lille jenta mi kom i går:o) Hun kom 13.35 og hun var 3850g 50cm og 35cm rundt hodet:o) Perfekt velskapt jente som bare liker og kose, sove og spise. Sef "verdens" nydeligste jente. No er vi hjemme og nyter livet og slapper av til Storebror kommer hjem i morgen. Gleder meg masse til å være tobarnsmamma for fullt. Fødselshistorien skal jeg sef dele med dere men bare ikke i kveld, håpet er at jeg skal ha klart og skrive den ned til i morgen kveld:o) Ellers vil jeg bare ønske alle dere ventende der ute masse lykke til og nyt den siste tiden uansett hvor tungt og vondt det kan være, de kommer før dere vet ordet av det og i hvertfall når dere minst forventer det.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Å, så koselig. Gratulerer så mye:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Lurte litt på hvor du var siden jeg ikke har sett nicket ditt i dag. Tenkte du ville poste et eller annet siden du hadde termin. Vi har nemlig termin samme dag. Gikk fødselen fort? Uansett: Gratulerer så masse med den lille jenta di og kos dere masse! Ser virkelig frem til å oppleve det samme som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå