Mammatrollet - februar baby. Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 I natt våknet jeg ca kl 0500 og hadde så vondt i den høyre side akuratt der hvor eggstokkene sitter på en måte. Klarte så vidt komme meg opp av sengen og inn på toalettet for jeg måtte tisse. Fikke tisset og spydde som en gris og svetten haglet. Ca etter en time begynte det og gå over. La meg og fikk sovet til 11. Er øm i siden enda men ikke vondt. Sovet nesten hele dagen i dag men det er jo normalt hos meg nå for tiden. Er kvalm hele dagen og orker ikke så mye mat men det går. Har mistet 5 ganger før men det har ikke vært etter uke 8. Nå er jeg 10 + 1. Har ikke vært hos lege da jeg skal til gynekologen min til mandag kl 10.00 . Håper alt er bra der inne og at det lever i beste velgående. Jeg skal oppdatere dere som vil høre på mandag. Jeg håper jeg får sett babyen og at det er hjerteslag og alt ser bra ut. Jeg har 4 fra før og som jeg har skrevet før her inne så har jeg ikke hatt det sånn i svangerskap så jeg er ekstra spent til mandag.
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Jeg bruker ha vondt i sidene der eggstokkene sitter, men det varer ikke så lenge som det din gjorde. Det er skikkelig stikking og klarer nesten ikke puste for det gjør så vondt :S Bruker heller ikke bli kvalm etter det, men kan ha sammenheng med at jeg er kvalm stort sett hele døgnet
dalajentao Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 heisann. da eg var på jobb mandag var eg veldig opplåst i magen, vart så uvel at eg måtte gå heim fra jobb. det forverret seg utover natta og satte seg i høyre side , det var veldig vont og kjempe vondt å ta på, samtidig var eg fortsatt veldig opplåst. så eg ringte legevakta for å sjekke.. var inne til legen og han sendte meg på sykehuset for ul sjekk. han var redd for at det kunne være et svangerskap utenfor livmora. kom på sykehuset og tok ul og alt såg bra ut, den lille hadde et bankende hjerte og lå trygt og godt inne i livmora.. det var rett og slett luft og tarmbevegelser som gjorde så jæ.... vondt. eg var øm heile dagen etter dette så begynte det gradevis å komme seg=) var 7+3 da , er 7+6 i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå