Nette-mor Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 i kvadratmeter mener jeg, og hva her dere plass til der inne?? Vi skal begynne å bygge hus ne, men er litt usikker på om badet blir i minste laget...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Det ene er 20 og det andre er 14 Har hjørnebadekar/boblebad, steamdusj, toalett, badeinnredning med dobbel vask, to stoler + bord. Det minste er helt likt det største, mangler bare badekaret.
vildejenta Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Vi har et på 7,5 kvm, det er bad og vaskerom sammen. Skulle gitt mye for eget vaskerom!!! Itillegg er rommet langt og smalt, jeg syns det er litt for lite til å bruke som både bad og vaskerom, men som bare bad hadde det vært passe. Hadde bad på 4kvm før, (hadde eget vaskerom da) og det var i miste laget bare for bad syns jeg..
Ettervinterkommervår Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Skulle ønske jeg kunne signere "den heldige eier av ett barn", men dengang ei... Vårt bad er 5 m2, vi har dusjkabinett, toalett, baderomsskap m/servant/speil og en kommode (og for øyeblikket et stellebord i tillegg). Er litt for trangt nå egentlig, men det går! Saaavner badekar :-)
Helt anonym... Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 ca 6 kvm med toalett,dusj,servant og stellekommode.Skulle gjerne hatt større..men lider inga nød.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Det ene er på 12 m2. Veggehngt do, baderomsinnredning 180 cm bredde, hjørnebadekar, innebygd dusj, stellebord, skittentøydunk, søppelbøtte, barnekrakk, bleiebøtte. Det er akkurat passe stort, men hadde ikke vært feil med større. Det i underetasjen er 9 m2, men er ikke ferdig innredet enda. Der kommer vi til å baderomsinnredning med dobbel vask 220 bredde, vegghengt do, og dusj i ene hjørne, evt. steambadekar som er med dusj. Er ikke plass til 2 eneheter altså både dusj og badekar. Badet er tenkt som barns når de blir litt eldre og kan klare seg på badet selv, så der trenger vi ikke plass til stellebord, men en sot og god krakk/benk hadde vært fint.
___ Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Det ene badet er ca 3,5 m2 . På det adet har vi toalett, vask og dusj. Det andre badet er på ca 6 m2.Der har vi toalett, vask, ganske mye skap og badekar (med dusj). Vi er en fammilie på 4 og har ikke behov for mer i hvertfal.
Joikaboll@ Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Vi har ikke bad vi, er så mye annet vi har måtte prioritere først. Men neste år, da tror jeg badet vårt vil stå klart til bruk. Enn så lenge klarer vi oss med vaskerommet på 13 kvm, der har vi dusjkabinett, vask og do, varmtvannsspreder, 2,5 m benkeplate (til stryking og bretting av klær), veggskap, vaskemaskin, tørketrommel, en benk med overhylle, og 4 skittentøysdunker.
Nette-mor Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2009 oki, da er jeg litt klokere. vi får et bad/vakerom med dusj, på 7,5, med et lite gjeste-do utenom. men spørsmålet er om vi skal ha hovedbad på 13 eller 10, det andre blir vårt soverom... må legge til at vi har et stort rom skal brukes til garderoberom så vi trenger ikke klesskap på rommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå