Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om steder det selges hele regndresser i str 80? Jeg bestilte på Barnas Hus, men fikk nettopp beskjed om at varen var utsolgt :(. De stedene jeg har sett starter de på str 86, og d blir for stort. På nettet eller butikker, noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Trodde reflex sine begynte på mindre enn 86.

Skrevet

Sier det igjen jeg... Hva med en reima dress? Da trenger du ikke regntøy. Kan kjøpes kjempe fint brukt også på finn

Skrevet

Pluss at reflex begynner på 80

Skrevet

ja, d var d jeg bestilte på Barnas Hus. Men de har sluttet å selge Reflex i babyshopen her. Derfor lurte jeg på andre steder :)

Skrevet

G-sport :o) Kjøpte for fire dager siden!

Annonse

Skrevet

Er Reima dressen skikkelig vanntett og holdbar for en som kryper? Ikke det at regntøy er så holdbart da altså men :), litt billigere.

Skrevet

G-sport :o) Kjøpte for fire dager siden!

Skrevet

Ok, supert. Da får jeg ta en tur dit :). Takk :)

Skrevet

Ja, reima er helt vanntett, i tillegg pustende og mye bedre å ha på :) Kan brukes som vinterdress med ull og fleece inni også. 3 dresser i en om du vil ;)

Skrevet

Takk for d :). Da får jeg ta en kikk på disse :)

Skrevet

Gjør det :) Det blir liksom ikke så dyrt syntes jeg når du ikke trenger flere dresser eller regtøy... De babymodellene til reima har også en "varmepute" i rumpa...

Skrevet

Ja, Jeg har en Reima dress fra den eldste datteren min, men den har ikke uttagbart for. Husker det var sånn varmepute i rumpa ;). Den er fra 2 år, så den passer ikke ennå. Takk for tipset ;)

Annonse

Skrevet

flust.no har navigare hel regndress, fra 1 år...

Skrevet

Det er ikke uttakbart for i den jeg snakker om heller, men, hvis du kjøper en vår/høstdress så er det noe nytt med dem. Du kan kjøpe enten en ulldress eller en fleece dress og knappe inni dressen. Vips så er den plutselig egnet til vinter også ;)

Skrevet

vi har en fra barnas hus og en fra bogerud tekstil =P funker veldig fint den og ikke spes dyr heller!

Skrevet

Tusen takk for alle svar, kjempeflott altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...