Gå til innhold

kynnere heeeele dagen...normalt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sterke smerter i rygg,magen blir veldig stram og smerter nedforbi navlen hele dagene med 10-15 minuttersmellomrom...er så slitsomt. er dette kynnere? er det vanlig å gå me kynnere lenge før termin? har termin 14 august. Føles ut som sterke mensmerter,åsså dabber det rolig av. blir sprø av denne smerten,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnerne mine har tatt seg kraftig opp den siste tiden (termin 30.august), og de kan til tider gjør litt vondt.

Jeg får kynnere hele dagen nå, spesielt når jeg beveger meg.

Hadde det forrige gang også, så det bekymrer meg ikke, men om det bekymrer deg syns jeg du skal ringe føden. Bedre å bli beroliget derfra. Kanskje det ikke er kynnere du har?

Lykke til! :)

Skrevet

slik har jeg det også.. smerter nedforbi navlen, vonde menssmerter, som innimellom kjennes i ryggen og magen strammes godt, nedpress.. oxo forsvinner det vekk.. har det ikke hele dagene men får de jevnlig gjennom hele døgnet.. ikke særlig behagelig..

nå er jeg bare 32+1 i følge ul (12 dager lengre utifra menstermin som jeg er mest sikker på,men...) så jeg håper jo ikke det er noe på gang, men du er nærmere termin og kan jo bare ringe føden for å iallefall roe deg ned..

de sier det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...