AE84 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 heihei folkens! lurte bare på hvor fort økte dere med grøt og når var dere oppi full porsjon? og når gikk dere over til 2grøtmåltider til dagen? min har fått grøt i 3uker bare, men det går kjempe fint, ser ut som det nesten kan bli en full porsjon til dagen nå fremover! men han er ikke noe glad i den flaska, så jeg kunne tenke meg å stige til 2måltider, men føler kanskje jeg bør vente litt??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei :-) Som 4 mnd gammel fikk han smaksporsjon og halv porsjon tilslutt, men da han akkurat va blidd 5 mnd va d stor porsjon grøt til kvells + middagsglass og fruktpure/yoghurt til dessert. Gutten min e flaskebarn, så har fådd velling fra flaska til nattmåltid og frokost/lunsj, ikke før han va 7 mnd va d 2 grøtmåltid om dagen, 1 brødmåltid og stor middag. D dær må du se ann ;-) Om gutten din e gla i grøt så e d bare å kjøre på ;-) Å om du variere mye med grøtsortan og fruktpure/yoghurt, så e sjansen mindre for at han blir lei ;-) Kanel e også godt på :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå