Gå til innhold

Er det noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På morgenen i dag hadde jeg noen runder på do hvor jeg tørket vekk litt blod. Antar at det må ha vært slimproppen som er på tur.

Tok en tur og kikket litt i noe butikker dadet plutselig føltes som om vannet gikk. Tror ikke det kan ha vært mer enn et par dråper og ble skikkelig usikker på om det i det hele tatt var vannet som har begynt å gå.

Litt etterpå begynte jeg å få noen småtak ca hvert 10 min...

Er jeg igang eller kan det fortsatt ta lang tid???

Setter stor pris på svar. Er skikkelig spent nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som om noe e r på gang men sånn kan man jo gå i dager så det er jo lurt å prøve å kvile seg litt..

Skrevet

Ja, kan hende det der er begynnelsen. :) Håper det for din del:)

Nå syns jeg dere føder på løpende bånd her. He he. Men veldig bra for dere andre da. :)

Skrevet

Prøver å innstille meg på at dette kan ta sin tid, ellers så blir man vel smårar av å vente. Har ikke skjedd noe mer de siste timene ivertfall...

Skrevet

er du usikker bør du ringe føden og forklare "symptomene" for de - det gjorde jeg torsdag kveld, fikk time for oppfølging / kontroll kl 09 i går, og kl 1215 var lillegull født...

Uansett får du ha lykke til ...

Skrevet

Men kom babyen av seg selv da Tbabe? For da ville den jo kommet uansett om du hadde kontroll eller ikke:) Eller var det noe spesielt som skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...