Moderbodin har født Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 På morgenen i dag hadde jeg noen runder på do hvor jeg tørket vekk litt blod. Antar at det må ha vært slimproppen som er på tur. Tok en tur og kikket litt i noe butikker dadet plutselig føltes som om vannet gikk. Tror ikke det kan ha vært mer enn et par dråper og ble skikkelig usikker på om det i det hele tatt var vannet som har begynt å gå. Litt etterpå begynte jeg å få noen småtak ca hvert 10 min... Er jeg igang eller kan det fortsatt ta lang tid??? Setter stor pris på svar. Er skikkelig spent nå
bee* Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 kan høres ut som om noe e r på gang men sånn kan man jo gå i dager så det er jo lurt å prøve å kvile seg litt..
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Ja, kan hende det der er begynnelsen. Håper det for din del:) Nå syns jeg dere føder på løpende bånd her. He he. Men veldig bra for dere andre da.
Moderbodin har født Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Prøver å innstille meg på at dette kan ta sin tid, ellers så blir man vel smårar av å vente. Har ikke skjedd noe mer de siste timene ivertfall...
Tbabe Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 er du usikker bør du ringe føden og forklare "symptomene" for de - det gjorde jeg torsdag kveld, fikk time for oppfølging / kontroll kl 09 i går, og kl 1215 var lillegull født... Uansett får du ha lykke til ...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Men kom babyen av seg selv da Tbabe? For da ville den jo kommet uansett om du hadde kontroll eller ikke:) Eller var det noe spesielt som skjedde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå