chiquetita Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Har ikke hatt det med de to første siden det er såpass lenge siden. Noen som kan fortelle meg det?
Mintursnart? Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Ved journalskriving, så har man med helsekortet og diverse papir om opplysninger om deg. En gjør dette på fødeavdelingen, slik at alt er klart den dagen du skal føde, at de har alle opplysninger om deg.
nesten30 Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 fikk noen papirer ifm. ultralyden som skulle være en del av dette, men ellers har jeg ikke hørt noe om det i det hele tatt
Tøssa Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 fikk et rosa skjema jeg skulle levere sykehuset ved ultralyd, ellers har jeg ikke hørt noe som helst om noe journalskriving...
Oktober-barn Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har og fått time ved journalskriving på sykehuset ca 4 uker før terminen min. Den timen fikk jeg når jeg var på sykehuset på ultralyd. Da sa de at ved journalskriving går vi (jeg og barnefaren og en jordmor) gjennom ulike temaer som er aktuelle å ta opp ved fødsel. Jeg kan få komme med ønsker om hjelpemiddel/bedøvelser som jeg vil ha og ikke ha, så noterer de det ned. Det forteller hva vi skal gjøre når vannet går, eller jeg får rier o.l..Vi kan få se hvordan det ser ut på føderommet, og tror de snakker litt om hva vi bør ha med på fødselen og til tiden etterpå. Det var dette de sa til meg, men de var slik i farten når jeg spørte dem så det kan godt vær at vi gjør andre ting!
Tøssa Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 har vært på omvisning på føden, og til torsdag er det fødselssamtale med jordmor...her i distriktet gjøres dette i grupper ikke individuelt...skal til JM i morra så da tror jeg jeg vil høre hva dette journalskrivingen er for noe, greit å være oppdatert
Mogop fikk augustgutt Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Det er kun noen få sykehus som praktiserer dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå