Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

drikke sviskesaft og håpe på at ting vil skje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal sviskesaft funke? har ikke hørt om den. Håper det skjer noe for deg da!

Skrevet

Hehe, jeg spiser svisker mot forstoppelsen jevnlig her. Hvor mye saft drikker du? kanskje jeg skal hive innpå noen ekstra svisker og håpe på bonuseffekt? ;)

Skrevet

Jeg har to venninner som prøvde dette og begge fikk dagen etterpå. Hun ene hadde 1 uke igjen til termin og hun andre var på overtid.

Venninne 1 tok ei flaske og fikk dagen etterpå, sendte så en melding til venninne 2 som dro rett på butikken og kjøpte 2 flasker og dagen etterpå fikk hun gutten sin.. Så det er jo lov å håpe at noe skjer. Men jeg tror en må være moden for det da, men prøve er lov.

Det værste som kan skje med meg er vel kun at jeg sitter på do i hele natt og får en himla mye kynnere...

Skrevet

hehe får man det på butikken? står det i saft hyllen??

Skrevet

Jeg kjøpte slik for små barn jeg da, smaker godt den, men om den funker vet jeg ikke enda. Har drukket 2 flasker men kjenner ikke noe enda.

Skrevet

Har ikke ført til noe enda, sitter her kun å fiser litt mer enn normalt.... Så det ser ikke ut til at det hjelper meg med sviskesaft.... Da får jeg heller holde en knapp på soneterapi som jeg skal på tirsdag....

Har mye kynnere, men det har jeg også hatt et par uker allerede...

Skrevet

Har ikke kjent noe som helst i natt. Det var litt ekstra fising, men thats it.... Så jeg tror ikke sviskesaft hjelp meg.. Fikk jo i meg nok c-vitamin da etter 2 flasker. Så da får jeg heller prøve på soneterapien på tirsdag....

Skrevet

Tror nok den sviskesaften var litt svak evt. :) Dumt at det ikke virket uansett.

Jeg er her enda jeg også. Dessverre.

Skrevet

Lykke til!

Håper du har lufet godt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...