Patetica fåkksi Skrevet 25. juli 2009 #1 Del Skrevet 25. juli 2009 -------------------------------- Sv: ER DET MULIG? 23:06 23.07.2009 Jeg er helt enig med deg, hvis jeg hadde fått bestemme så skulle jeg henrette alle homofile. Anonym -------------------------------- Fra homofilidebatten. Og dette lar dere bli staaende? *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #2 Del Skrevet 25. juli 2009 Mulig noen må være mer våken på den jobben de får betalt for????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Figa Skrevet 25. juli 2009 #3 Del Skrevet 25. juli 2009 Er det noen driter galant i jobben sin, så er det moderatoren på BIM/DIB. Det er like latterlig som det er fryktelig. Hva er det denne tiltaksløse fyren får betalt for å gjøre ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Laus Skrevet 26. juli 2009 #4 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er litt trist at folk kan lire av seg det ene etter det andre uten at det gjør noen ting... Tenk å si noe sånt no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #5 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette er jo en generell meningsuttalelse, og ikke rettet mot en bestemt person. Jeg syns ikke det er like ille. Kontroversialitet vil alltid være til stede i samfunnet. Jeg syns man kan ha rom for ulike meninger. Syns man uttalelsen er helt på trynet, er det desto mindre grunn til å vektlegge den. Det bør jo da også være enkelt å komme med motargumenter som gjør den enda mer useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Laus Skrevet 27. juli 2009 #6 Del Skrevet 27. juli 2009 Jaja, ytringsfrihet blablabla---- Hva med litt vanlig høflighet. Skal man få lov til å kringkaste sånne ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Figa Skrevet 27. juli 2009 #7 Del Skrevet 27. juli 2009 Den er rettet mot en gruppe i samfunnet. Og personen sier at mennesker innenfor denne gruppen burde drepes. Man skal ikke ha rom for slike uttalelser i samfunnet. Heldigvis har vi lover som regulerer hva som er akseptabelt også når det gjelder ytringsfrihet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juli 2009 -bare synd at det her drites en lang marsj i hva loven sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2009 #9 Del Skrevet 28. juli 2009 Det å kommentere homofile som gruppe syntes jeg ikke er så graverende som å komentere enkeltindivider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Figa Skrevet 29. juli 2009 #10 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg skjønner godt hva du mener og det var ikke ment som å sette homofile i bås. Hadde det vært afrikanere det var snakk om, så ville jo dette også vært en gruppe i samfunnet, siden ikke alle er afrikanere. Derfor brukte jeg det ordet. Det blir det samme som å kommentere enkeltindivider siden alle vet hvem det er snakk om. Og er man selv homofil så vil det selvfølgelig påvirke deg når du leser at andre ville helst sett deg henrettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Figa Skrevet 29. juli 2009 #11 Del Skrevet 29. juli 2009 Oi nå ser jeg at jeg misforstod det du skrev. Men har skrevet min mening uansett i innlegget nedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 17. august 2009 #12 Del Skrevet 17. august 2009 Deler av tråden er slettet. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå