Gå til innhold

Hurra for moderator

Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

--------------------------------

Sv: ER DET MULIG?

23:06 23.07.2009

Jeg er helt enig med deg, hvis jeg hadde fått bestemme så skulle jeg henrette alle homofile.

Anonym

--------------------------------

Fra homofilidebatten.

Og dette lar dere bli staaende?

*applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen driter galant i jobben sin, så er det moderatoren på BIM/DIB. Det er like latterlig som det er fryktelig. Hva er det denne tiltaksløse fyren får betalt for å gjøre ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt trist at folk kan lire av seg det ene etter det andre uten at det gjør noen ting... Tenk å si noe sånt no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en generell meningsuttalelse, og ikke rettet mot en bestemt person. Jeg syns ikke det er like ille. Kontroversialitet vil alltid være til stede i samfunnet. Jeg syns man kan ha rom for ulike meninger. Syns man uttalelsen er helt på trynet, er det desto mindre grunn til å vektlegge den. Det bør jo da også være enkelt å komme med motargumenter som gjør den enda mer useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ytringsfrihet blablabla---- Hva med litt vanlig høflighet. Skal man få lov til å kringkaste sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er rettet mot en gruppe i samfunnet. Og personen sier at mennesker innenfor denne gruppen burde drepes. Man skal ikke ha rom for slike uttalelser i samfunnet. Heldigvis har vi lover som regulerer hva som er akseptabelt også når det gjelder ytringsfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kommentere homofile som gruppe syntes jeg ikke er så graverende som å komentere enkeltindivider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener og det var ikke ment som å sette homofile i bås. Hadde det vært afrikanere det var snakk om, så ville jo dette også vært en gruppe i samfunnet, siden ikke alle er afrikanere. Derfor brukte jeg det ordet. Det blir det samme som å kommentere enkeltindivider siden alle vet hvem det er snakk om. Og er man selv homofil så vil det selvfølgelig påvirke deg når du leser at andre ville helst sett deg henrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...