Miss Impatient Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Noen andre som har fått masse cellulitter iløpet av graviditeten? Jeg har gått opp ganske mye i vekt, og har i den forbindelse fått maaaassse cellulitter på rompa og lårene (både fremme og bak). Synes det ser helt for j.... ut!!!!!!!!. Noen som vet om disse forsvinner når jeg går ned i vekt igjen??? Please gi meg håp.... Føler meg motbydelig og fæl:-(
Mammaen&Emil Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Hej, akkurat som å lese om meg sjøl.... Er 28+5 no og føler meg rett og slett fæl. Skikkelig feit og ekkel, og me cellulitter på både rompe og lår (fremsida). Er klar for å bli meg sjøl igjen, og satser alt på at cellulittene forsvinner rimelig kjapt sammen med alle de ekstra kiloene..
Lilli med småtrolla Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Huff Jeg også! Har vert heldig å sluppet unda med noen få strekkmerker. Til gjengjeld er hele rumpa og lårene full av appelsinhud Grusomt stygge er de blitt... Kjempekjipt nå i bikinisesongen En veninne som sa hun syns hennes viste mindre når hun ble brun av selvbruning og solarium... Men det er vel individuellt... Ellers syns jeg mine viser mindre når jeg smører meg med en fet og god bodybutter... Det var den fattige trøsten fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå