Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hei! Har akkurat begynt å bruke Mei Tai BabyHawk til min datter på 7 uker. Den er så bred nederst at det kun er mulig at hun har froskestilling ennå. Men hvordan skal føttene plasseres?? Skal føttene og tærne peke mot hverandre under rumpa eller skal de vende utover og peke ut mot sidene? Når hun har dem utover til sidene virker det nesten som de (fotbladene) blir "bretta" litt for mye oppover? Er så redd for at hun skal få vondt i føttene hvis jeg har henne feil. Prøvde med føttene pekende fra hverandre i går og da hadde hun litt merke og var litt rød oppe på risten. Altså i leddet der foten går over til fremsiden av leggen... Litt dårlig til å forklare.. Snuppa vår er litt (innimellom ganske mye) urolig på dagene og jeg håper dette skal åpne for en litt mer trivelig småbarnsperiode med litt mer kos og litt mindre skrik. Takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Dytter på denne, da jeg lurer på det samme...
*lindamor* Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 når jeg skal sette snuppa mi i mei-taien tar jeg begge føttene i ene hånda mi og dytter dem opp mot rumpa hennes. sånn at beina danner en trekant.
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 føttene skal ligge mot hverandre i froskestilling og knærne skal da peke ut til hver sin kant :-)
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Når ungen ikke liker froskestillingen lenger, tar du bena ut til sidene. Hvis mei tai`en er for bred i panelet, dytter du det bare sammen slik at du tilpasser der bena ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå