"spire nr 2 i magen" Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 har de siste ukene hatt veldig masse kynnere. de har aldri vært vonde men ubehagelige nok tillå stoppe opp med det jeg gjør å puste rolig. er akkurat kommer i uke 29. men i noen timer nå har jeg hatt konstant vondt i magen, dette er 2 gang jeg er gravid. altså tenker det kanskje kan være fordøyelse plager da jeg har vært på toaløette 3 ganger i dag. men får ikke det til mer. og det vonde er der enda. det komemr ganske ofte og minner om kynnere bare litt vondere. hadde det vært rier ville det vell ikke ha vært konstant? det skal jo være mellomrom mellom det? hva ville dere gjort? det er jo lørdag så viss jeg skal skjekke noe blir det jo sykehuset. og tror dte kommer til å bli litt flaut viss det bare er litt fordøyelse som gjør det. :S
lillevennen0709 Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Kan det føles som luftsmerter? Kan være veldig vondt og langvarig. Du skriver at du har vært på toalettet x 3, føler du at du har fått tømt deg eller at det er mer i tarmene? Dersom du fortsatt føler deg forstoppet kan du jo prøve med rosiner, svisker og mye vann, og mye bevegelse, virker avførende. Forøvrig, synes ikke du skal ha så høy terskel for å ringe føden dersom du bekymrer deg og det ikke går over. Kanskje de har andre råd å komme med..?
"spire nr 2 i magen" Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2009 takk for svar. jeg dro til legevakten og fikk på vist en kraftig urinveis innfeksjon med masse blod i urinen. ble sendt opp til sykehuset for en nærmere skjekk da blodtrykket ble litt høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå