Gå til innhold

Noen som skal selge Skip Hop stelleveske i en av disse fargene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den blåstripete og vil bare si at den passer veldig fint med brun vogn! Den har nemlig brune striper inni der også så jeg da jeg fikk den. Men jeg skal nok ikke selge min, men da vet du det i hvert fall :) Kjøpte min via lilleprinsen.

Rød er desverre ikke aktuelt i følge min mann, siden det er gutt (litt vrang ;p)

Svart er jeg litt usikker på.

Grønn camo er jeg og veldig usikker på.

Er ikke bare min mann som er litt vrang, jeg er veldig vrang, hehe =)

Har nemlig hengt meg helt opp i at jeg har lyst på en av de med blått =)

Sånn ellers, er det ålreite stellevesker eller, dere er fornøyd med de?

Annonse

Dette er supre stellevesker, og personlig synes jeg ikke det finnes andre fullgode alternativer. Enten blir de for kjerringaktig, eller så prøver de å være fancy på en litt for insisterende måte. Skip hop er tøffe, funsksjonelle stellevesker. Særlig liker jeg festeanordningen på vogna, med egne festehemper.

Lykke til med videre jakt på den perfekte stelleveska :-)

Denne du vil ha?

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000ZPJT3Y/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=59624031&s=baby

Hvor mye er du villig til å gi? Jeg har en som jeg hadde tenkt å spare til en evt. nestemann, men jeg er usikker på om det blir noen nestemann på en stund...

Jeg kjøpte den ny, og tok den i bruk midt i juli 08. Brukte den frem til jul ca. Veska er ren og hel med alle klips og reimer (inkl disse til å henge den på vogna) + stellematte. Tror jeg vil ha 400 for den...

Gå inn på kiwikidsgear.com, dollaren er jo bare på 6 kroner nå, kjøpte just en tvilling skip hop for 90dollar inkludert frakt, så ca 500. Koster nok 400 for en enkel. Jeg har en enkel skip hop i sort men tenkte å beholde denne i tillegg. Jeg har sendt mail til de ved begge ordrene og bedt de merke det som gave og en verdi på 30 dollar. Har ikke måtte betale noe moms i tillegg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...