Gå til innhold

Ammebh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags str i ammebh kjøpe dere? i forhold til str som dere til vanlig bruker i bh? e litt usikker på akkurat det der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 80 C/D nå som jeg er gravid.. Kjøpte ammebh'n i str 80E til å begynne med ;-)

Skrevet

ok får vel prøve meg på 85D i ammebh da, siden jeg bruker C t vanlig:-)

Skrevet

Jeg bruker vanligvis 75E eller deromkring, men måtte tidlig ut å kjøpe ny BH. Kjøpte da amme-BH (selv om det var menge måneder til ammingen) og måtte ha 75 G!!!!! Håper virkerlig ikke jeg må ha ennå større når jenta kommer!!!

Skrevet

Jeg bruker vanligvis 75B og kjøpte 75C sist. Det holdt i massevis for meg. Men jeg fikk ikke så mye større pupper da. Greit å ha plass til ammeinnlegg i de også.

Kjøpte bare en eller to i en str først og så det an etter fødsel. Eller det vil si noen uker etter fødsel når melkemengden har stabilisert seg da. :)

Denne gangen satser jeg på at det blir samme størrelse.

Skrevet

Eg bruker vanligvis stusslige 75a, som endelig blir fyllt ut litt skikkelig no når eg er gravid, hurra! (Har fått kløft! for første gong i mitt liv!!!) :)

Har kjøpt amme-bh i 75b sånn foreløpig iallefall, sånne billige i topakning på HM, men om puppane mine mot formodning skulle ta seg enda meir opp, får eg berre skaffe meg noko større, hehe;)

Skrevet

mine pupper ble ikke noe særlig større sist, selv om jeg ammet i 13 mnd :( Så jeg regner med de ikke blir så store nå heller, og ammebh'ene blir i samme str som ikke-ammebh'ene... sukk... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...