☆EkM Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hei og hopp alle sammen! lurer på om noen der ute kan "hjelpe" meg litt? Virker som dere har full kontroll over sykluser og når ting skal skje og ikke skje, men det har IKKE jeg for å si det sånn. Sluttet på p-sprøyte i januar, enkelt og greit fordi jeg syns det er litt skummelt å sprøyte stoffer inn i kroppen, uten noen form for muligheter til å plukke de ut igjen. Uansett,det hele begynte for godt over en mnd siden var vi på sommeravslutning med jobben. Litt alkohol ble det jo,og jeg drikker svært sjeldent, men når jeg først gjør det blir jeg ALDRI dårlig. Men da ble jeg så dårlig jeg aldri har vært før. greit nok tenkte jeg. slikt kan skje, MEN; kvalmen har ennå ikke gitt seg! har kastet opp innimellom siden, jeg er kvalm hvis jeg ikke har spist og føler meg sulten, kvalm mens jeg spiser, og kvalm etter jeg har spist. noen netter har jeg våknet og omtrent ikke rukket å komme meg til doen før jeg har kastet opp. har også blitt veldig dårlig av å være i nærheten av noen som røyker, noe som aldri har vært noe problem før. i tillegg har jeg hatt skikkelig ømme og harde bryster, så vondt at en tilfeldig berøring er nok til at jeg føler pusten blir tatt ifra meg. Trodde jeg fikk TR for ett par uker siden, men det varte bare i snaue 2 dager. Har ikke prøvd å bli gravid, men har man vært i et fast forhold i 4 år, slik jeg har vært så kan man ikke legge skjul på at ting skjer, og ikke rent sjeldent heller Noen som skjønner seg på hva som foregår med meg?
☆EkM Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2009 Oj, dette ble litt av en tekst.. men håper noen kan ta seg tid til å hjelpe meg litt allikevel
KnertiMagen Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Den enkleste hjelpen er vel å ta en graviditetstest:) Ikke mye vi andre får hjulpet deg med sånn sett! Men prøv en test!)
☆EkM Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Ja det er sant det, igrunn... er bare litt skummelt. Jeg for min del hadde blitt overlykkelig om det var noen der inne, men så har det seg jo slik at man er to om det dessuten hadde de ikke tester på butikken, og apoteket var stengt. så da må jeg vente til mandag, så får se om jeg løper avsted såfort jeg står opp ;p Men grunnen til at jeg spørr er fordi jeg lurer på om andre har vært borti tilsvarende Menmen,legen er vel neste punkt på lista, etter en test, uansett hva utfallet blir Ha en fin helg iallefall
Snupi27 Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 jeg blir aldri heller dårlig når jeg har drukket.. bortsett fra den gangen jeg faktisk drakk UTEN å vite at jeg var gravid.. jeg har aldri vært så dårlig før..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Oj, oj, oj - det høres jo ut som om du er gravid da - blir veldig spennende å ta en test til mandag. Ønsker deg lykke, lykke til =) Ellers må du ha pådratt deg en skikkelig mageinfeksjon av noe slag - men at det skal vare sååå lenge etter, det er jo litt rart! Jeg tror du er gravid jeg da =) Heldiggris, ta godt vare på deg selv og lykke, lykke til på mandag og evt hos legen =) Klem fra
☆EkM Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2009 tusen takk for det skal bli godt å finne ut hva det er, for man funderer så altfor mye, når man ikke helt vet
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Samme skjedde med meg,da jeg var gravid Ble uggen,kvalm og trøtt av alkohol.. Kvalmen forsvant heller ikke hos meg.. Var kvalm dagen lang..Og av den kvalmen kom en perfekt liten prinsesse :) Lykke til hos legen!
☆EkM Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2009 Men hva med TR, som var en snartur innom da? er det normalt? :s Merker tiden går VELDIG sakte nå.. vil at det skal bli mandag, ny uke med nye muligheter for svar på alle mine ubesvarte spørsmål Sexlysten har også økt vanvittig i det siste.. er det fordi det er sommer?
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 26. juli 2009 #10 Skrevet 26. juli 2009 Nå er jeg litt fersk her,hva er TR?
☆EkM Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er også veeldig fersk, men jeg tror jeg har fått med meg at TR er Tante Rød hehe... trodde jeg fikk det for ett par uker siden, men det varte ikke i to dager engang.. =\
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 26. juli 2009 #12 Skrevet 26. juli 2009 Okei,hehe Det er vanlig at en del blør litt.. Jeg gjorde det ikke selv,men hørt om mange som har gjort det.. Har du noen andre "plager" da? Så spennende å se om du er eller ikke
☆EkM Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2009 nei, det er kvalmen og veldig vonde, ømme pupper som merkes best. selv de største bh`ne mine er for små nå, så tydeligvis har de vokst litt også. Var med noen venninner ut på byen i går, og kjente kvalmen komme krypende bare jeg kjente lukten av alkohol også er jeg litt følelsesladd. fikk nettopp en video av ei venninne, som rørte meg til tårer, mens samboeren bare sitter og ler. men dette er vel kanskje en jentegreie, bare se selv; http://www.youtube.com/watch?v=NbxnfGvEojg jo,, også har jeg begynt å få veldig "såre" slimhinner her og der.. blør lett =\ aldri vært borti det før heller!
♥Axinija♥ Skrevet 26. juli 2009 #15 Skrevet 26. juli 2009 Veel....nå skal det sies at jeg også gråt av den videoen! Herregud for en herlig video, hør på teksten..genialt!! Tårene triller, hehe....er ikke gravid jeg da...men har eggløsning nå, så kan være derfor jeg er så lett å trigge! Tvi, tvi med testingen!!!
Molait Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 Jeg hadde tr i en ca 3 dager da jeg ble gravid med tvillingene nå sist. (ikke fått tr noen av de andre gangene jeg har vært gravid) Var mindre og varte kort (så heldig at jeg har tr gjerne en 6-7 dager:( ) men likevel nok til at jeg aksepterte det som tr. Nå ble ikke jeg sånn dårlig som du beskriver, men var bare noe som ikke stemte. Tok en test ca en uke etter "tr" og teststreken kom faktisk opp FØR kontrollstreken;) Altså sier ikke at det er tvillinger altså, bare at sånn var det for meg sist jeg var gravid.
☆EkM Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2009 Ja det er en nydelig video! godt å høre at det ikke bare er her tårene triller
Molait Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 men å. Videoen har blitt tatt bort nå Fikk ikke sett jeg.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. juli 2009 #19 Skrevet 27. juli 2009 Den ligge på youtube. Mange som har lagt den ut. Om denne og sko forsvinne så søkte eg på "jk best wedding entrance" , så kom den opp på førstevalget... Og ja..tårene trilla på meg og!! Hehe...e nyforlova da så e vel sikkert derfor
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. juli 2009 #20 Skrevet 27. juli 2009 Den ligge på youtube. Mange som har lagt den ut. Om denne og sko forsvinne så søkte eg på "jk best wedding entrance" , så kom den opp på førstevalget... Og ja..tårene trilla på meg og!! Hehe...e nyforlova da så e vel sikkert derfor
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juli 2009 #22 Skrevet 27. juli 2009 Vært hos legen? hvordan går det? Jeg var gravid i uke 13,mistet i ma på torsdag. Men jeg hadde disse symptomene som deg, ogveeeldig økt sexlyst. Håper at jeg fort vil få en ny spire i magen. Lykke til med deg.
☆EkM Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #23 Skrevet 27. juli 2009 Fikk time hos legen allerede i morgen tidlig, så da får vi se I natt har jeg hatt så vondt i puppene at jeg ikke har fått sove.. Og TR skal etter mine beregninger ikke komme før 6/7 august hvis forrige blødning i det hele tatt kan regner som mens...?! vonde pupper har jeg hatt i godt over en uke, men nå er det helt ekstremt. får mest lyst til å grine til tider =\ blir GAL av å ikke vite hva som skjer Huff, så vondt det må være å miste! håper virkelig det går bra med deg, og at lille spiren er på plass igjen veldig snart! jeg har iallefall hørt at svært mange blir fort gravide etter å ha mistet, så masse lykke til til deg, jeg skal krysse fingre og tær
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juli 2009 #24 Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk for det. Skal i gang igjen så fort jeg er frisk igjen. Su høres gravid ut. Blir spennende å se i morgen. Klem
☆EkM Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #25 Skrevet 27. juli 2009 Ja det blir spennende. for øyeblikket tørr jeg ikke håpe eller tro på hverken det ene eller det andre Er bare glad for at svaret bare er noen timer unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå