Gå til innhold

jaaaaa....vannet er gått!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme og venter på riene skal komme skikkelig i gang...har bare små tak i ryggen til nå!!! Hyyyllll.....nervøs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, du er så heldig!! Jeg har i hele dag hatt noen småe tak i rygg og magen, men de er ikke så veldig systematiske så tviler på at noe skjer..

Tenkt, snart har du babyen din!!:)

Lykke, lykke til!!

Hold oss oppdatert!!!:)

Skrevet

Såå bra!!!! :-)

Da blir det nok fødsel på deg innen neste døgn!

Jenta vår har burstag i morgen 26 Juli, så det er en veeeldig bra dag å få burstag på.... ;-)

Masse lykke til! :-)

Skrevet

Din heldigris!!!

Masse lykke til!!! Tenk nå skjer det snart!!

=)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Tenk at du får babyen din i armene snart..iiiik...så spennende..heldige deg..:)

Skrevet

Åååååå, så bra og så spennende! :D

Kjempebra det skjer noe for noen av oss nå;)

Si ifra når riene tar til da. Dette blir gøy. He he:)

Skrevet

Heldiggris!!! Jeg vil og! Nå er jeg vel snart den eneste som er skikkelig på overtid her... :S Lykke til!!!!

Skrevet

Oi, hvor mange dager er du over AdrenaLine? Jeg er bare over selve termindagen, ikke overtidig på skikkelig. :)

Skrevet

Jeg har ikke gått over de 42 ukene enda - HELDIGVIS!! Er 41+5 i dag, men det føles nok når alle andre føder rundt deg... Vi er 15 jenter fra BIM som henger sammen og kun to av oss som har gått på overtid. Litt frustrende, men vi skjønte jo at noen måtte gå over pga statistikken. Typisk at det blir meg. Har tatt både modningsakupunktur og bringebærkapsler så nå håper jeg at jeg i hvert fall ser effekt av det under fødselen... :)

Skrevet

Så flott for deg!! litt missunnelig... Hadde termin 17.7 (dagen før deg, mener jeg, så føles veldig urettferdig :-P) Men glad på dine vegne! Håper vannet går hos meg også (som første tegn), da er det liksom ikke tvil. Men så veldig lenge igjen for meg kan det vel heller ikke være...? Ønsker deg masse lykke til det neste døgnet! :o)

Skrevet

AdrenaLine: Når begynte du på modningsakupunktur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...