Gå til innhold

Da har vi fortsatt på veien videre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere forsøk (3 neg, en MA i uke 9 og en neg) er vi straks klar for å starte til Danmark igjen for forsøk nr 6.

Denne gangen prøver vi med Pergotime og el-sprøyte. Er utrolig spent nå. Vi har hatt ett par mnd pause med bryllup og ferie, så håper virkelig at det er nå det store skal skje. Antar vi vender nesen mot Nordica om i underkant av to uker.

Har hatt litt BiM pause også, men jeg håper alt står bra til med dere alle sammen. Send over litt baby-støv, vi trenger det. Det er nemlig sjette forsøket som blir det store...*krysser-det-som-krysses-kan*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ugla!Lykke til med nr.6.Jeg har fulgt deg i mine 4 forsøk-hadde også MA samtidig med deg i mars.Jeg lurer på hva slags beskjed du har fått aang. pergotime og EL-sprøyte.Jeg har nemlig tatt pergotime i denne syklus for føste gang.Venter på EL, så drar jeg ned.Kanskje neste uke.Jeg fikkbeskjed av Nordica om å ta Pergotime dag 3-7 i menssyklus, så scannes og sette EL-sprøyte når egg(ene/et er klare og dra ned to dager etter EL-sprøyte.Hva har du gjort?

Håper dette fungerer da!Jeg fikk beskjed om at det var tvilling-risisko.....Men den risken tar jeg-bare det blir et levende-eller 2 babayer av dette!

Lykke til!

Skrevet

Lykke til med det forestående forsøket!

Jeg sender over masse babystøv :o)

Skrevet

Velkommen tilbake Ugla! Og gratulerer med overstått bryllup : )

Vi har jo fulgt hverandre før. Nå som du starter opp igjen er det jeg som har pause. Har fått time til gyn i august med tanke på IVF, så håper på å ha første forsøket i september. Er så sliten av testing, reising og mislykkede forsøk. Og så ble den økonomiske belastningen veldig stor for meg som er alene om utgiftene, ble veldig sliten av det også.

I sommer har jeg fortalt min mor om hva jeg har holdt på med det siste året, ingen har jo visst om mitt Prosjekt Baby - og hun ble kjempeglad! Tror like glad som om jeg hadde lagt et lys levende barnebarn i armene hennes, he-he. Tenkte at hun ville bli happy, men ikke sååå happy : ) Hun lovet meg også økonomisk støtte til IVF.

Så vi får bare krysse fingrene for hverandre i fortsettelsen også, Ugla. Vi kommer i mål begge to, skal du se. Du, og dere, forhåpentlig litt før meg : )

Skrevet

Da er vi tilbake i Norge, etter tre ukers Spania ferie. Har vært utrolig deilig!

Eliza: Jeg har også fått beskjed om Pergotime dag 3-7 (er på min fjerde idag), scanning dag 11/12 og deretter el-sprøytew etter avtale med Nordica. vet ikke hvor lenge etter sprøyten jeg skal ned. Har naturlig ganske kort syklus. BLir spennende å se.

Bumpi: Vi kommer hakk i hæl på hverandre skal du se. Og utrolig godt å føle at man får støtte fra de som står en nær. Mest emosjonellt, men det hjelper jo selvsagt med litt penge-støtte og. Du må oppdatere på hva som skjer videre. Vi er litt usikre på hvor lenge vi skal prøve før evt ivf..men vi ble jo tross alt gravide på nr 4.

Skrevet

Hei Ugla-og takk for svar. jeg har fått samme beskjed som deg.Har vært til scanning idag-dag 12, og hadde 3 egg!!!!!!!!Har satt el-sprøyte nå, og skal insemineres onsdag. Spennende! Håper det går denne gangen!

Lykke til for deg også!

Bumpi:så fantastisk at din mor kunne glede seg sammne med deg!Selv har jeg ikke tort å si noe-tror det blir helt krise i min familie.Men, jeg gjør det uansett! Lykke tilihvertfall!

Skrevet

Oi, så spennende!

Jeg har bestilt scanning neste mandag. Er skrekkelig spent kjenner jeg. håper det er gullkorn på vei!

Du må holde oss oppdatert!!

Skrevet

Da blir det nattbussen ned på meg(må spare penger..........), og inseminasjon imorgen!Kryss fingrene!

Lykke til m scanning neste mandag!Jeg hadde jo 3 egg, så du får sikkert flere fine du også!

Skrevet

De bussturene er virkelig verdt det. Har faktisk tatt buss minst en av veiene veds hvert forsøk. Noen ganger både tur-retur. Da er man mørbanket i bakenden etterpå. :)

Håper det er noen egg der ja. Ikke gjort noe om det var flere. Lurer litt på hvor mange egg som skal til før de sier at det er for mange? Noen som vet?

Skrevet

Masse lykke til!

Babystøv sendes til dere alle, ugla, bumpi og eliza.

Krysser alt som krysses kan :o)

Skrevet

Takk takk Jotun, hadde ikke tenkt så langt som til forsøk nr 6 da vi begynte på dette..

Er utrolig spent på scanningen..håper det har gitt litt futt..

Skrevet

Masse lykke til! Jeg ble gravid på 6.forsøk etter pergotime, 2 fine folikler. Skulle ta eggløsningssprøyte, men fikk pos EL test samme kveld som sprøyta skulle settes, så da ble det uten. Mitt lille gull er nå 5 mnd :-D

Skrevet

Oi, så spennende eliza68, tre egg! Nå krysser vi i heiagjengen alt vi har for deg : )

Håper det gikk bra på bussen? Jeg har tatt den noen ganger. Ene gangen var det full kontroll på grensen fra Sverige til Norge, hunder og passkontroll og greier. Var livredd for at tollerene skulle begynne å spørre meg ut om turen min. Jeg er så elendig på å lyve. Tenkte at hvis de spør, så blir jeg rar i ansiktet og så tror de jeg smugler eller noe og så tauer de meg. Men de spurte ikke om noe – puh! : )

Takk for støv, Jotun! Hvordan går det med deg?

Og så blir det spennende til uken, Ugla! Tenk hvis det er en farsott, slik at du også får tre egg, he-he.

Skrevet

Hei på dere..

Bumpi: Jeg har faktisk blitt stoppet to ganer på grensen. Den ene gangen spurte de hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort. Jeg svarte bare at jeg hadde vært ho spesialist. Det var faktisk en kar som ble plukket av bussen, og som ikke fikk være med videre. Nesten litt spennende jo.. :)

Forsiktig: Håper virkelig det er ett par der inne. Driver og kjenner etter om kroppen bedriver unormal produksjon, men...

Skrevet

Hei!

Da har jeg vært til inseminasjon. Det var 3 egg ja, de destruerte ett, da jeg ikke ønsket trillinger. Vanskelig, men de mente selv det var best. Så da var det 2 egg, og jeg håper på det beste.Tok nattbussen ned, den var fullstappa(what the hell??????????), og det å dele sete med en fremmed en natt-det var ikke behagelig. men siden jeg kom tidlig til Nordica, rakk jeg akupunktur etter insemiunasjon, og det var deilig. Jeg sovna(hadde jo ikke sovet mye på bussen)! Det kan anbefales!

Buss tilbake kl14-full igjen!Nei!Så ikke noe særlig soving da heller, og en ulykke før Gøtebors, så vi måtte stå 40 min...........Nydelig!!!!!!Har blitt stoppet på grensen før med bussen.Ja hva skal man si?Ehhhhhhh privat besøk klarte jeg å stotre frem, og var glad de ikke spurte mer.Hele bussen hørte jo hva alle sa, og utlendingene måtte ut.......

Lykke til dere andre!

Skrevet

Hei!

Da er det bare å begynne å krysse fingrene.

Så de destruerer overflødige egg? Jeg trodde ikke man fikk reise ned da, så det var jo gode nyheter.

Har også opplevd veldig fulle busser, spesielt i helgene. og det er slitsomt, spes om man reiser med buss begge veier. Hadde i tillegg 3 dritfulle dansker med den ene gangen, de pratet, bråkte og kranglet hele veien..

Hvordan ordner du akupunktur? Koster det mye? Har ikke prøvd det jeg..

Skrevet

Jeg hadde to store, og må reise ned nå i natt. Buss en vei og fly tilbake. Spent de-lux.

Krysser alt nå, synes det begynner å bli på tide at det er vår tur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...