Rosemora Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hva slags symptomer har dere? Selv har jeg litt ømme og større pupper, noen ganger kjenner jeg litt tyngde på en måte, nederst i magen. Har hatt stikninger nederst når jeg har hosta men nå har det gitt seg og. Jeg er ikke kvalm og syns jeg har lite symptomer bortsett fra at jeg er mye trøtt. Er 8+2 nå og jeg syns at symptomene er blitt mindre. Hvordan har dere det i uke 8?
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei. Bare fordi jeg leste dette måtte jeg melde meg inn. Jeg har det helt likt med deg, og jeg er 8 uker og 4 dager på vei og har lengtet etter å se at noen andre har det på samme måten :-) Jeg har spontanabortert 3 ganger før, men jeg har IKKE hatt det slik ved spontanabortene. Jeg tror at dette skal være slik, og i følge mine venninner som har barn fra før er det helt naturlig. Fosteret vokser jo mye nå, så det "spregner" sikkert litt i livmoren vår.Stikkingen kommer og går hos meg,men føler hele tiden et trykk i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå