Neni Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hadde bange anelser pga humørsvingninger og ømme bryster...Fikk pos test i dagtidlig:):) Er i lykkerus etter å ha prøvd ett år:)( førstemann tok 5 år...) Mannen tok til tårene etter å ha sett testen... Så nå må man bare håpe på at alt skal gå bra:) Herrrrrlig:):)
Neni Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2009 Tuuuusen takk alle sammen:):)Kryss fingrene for at dette skal gå bra:)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Gratulere så veldig masse! Vet du, nå gråter jeg en skvett jeg. (endel hormoner her og...) Med førstemann prøvde vi også i et år før jeg ble gravid, så jeg vet hvor godt du har det nå! Lykkerus ja, du svever nok ganske lenge tenker jeg... ;-)
Neni Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2009 Ja skal ikke mye til her heller før tårene triller:) Prøver å ta det rolig,har mistet 5-6 ganger tidligere før 12. uke... Men har en kjempebra følelse denne gangen:)( som med den ene gangen jeg klarte å få en skjønn liten jente som nå er 2,5 år:)) Må bare ta forhåndsregler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå