M ♥ ♂-2010 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg er nå på dag 13 i syklusen, og har fortsatt ingen EL. Har testet med EL-test hver dag siden dag 10. Har hatt ustabile sykluser ganske lenge, pleier å ha mellom 29 og 35 dager, men forrige pp var jeg nede i 27 dager. Når ca er det normalt å ha EL? Flere der ute som styrer med det samme?
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Styrer??? JA veldig! Jeg har også syklus fra dag 29 til 35. Jeg mener EL kommer ca halvveis i menssyklusen avhengig av hvor lang syklusen min er. Når jeg sist hadde 34 dagers syklus, hadde jeg EL dag 17. Ble gravid dag 18., men dag 40 spontanaborterte jeg, da var neste EL dag 19. Jeg regner med at om du hadde syklus på 27 dager, så får du vel EL i morgen eller en av de nærmeste dagene. Jeg tror jeg hadde EL dag 18 uka som var (testet ikke), så vet ennå ikke om forsøkene lyktes, men krysser fingrene. Håper EL testen din viser positivt snart så du får litt ro i sjela:)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Hehe, ro i sjela er vel for mye å håpe på - etter EL kommer jo den dumme ventetiden fram til ikm! ;-) Ro i sjela får jeg ikke før spiren sitter.... Neida, er heldigvis forholdsvis rolig! :-) Høres ut som du styrer litt mer enn meg, så jeg skal forsåvidt ikke klage! Men virker som om EL kommer de nærmeste dagene. Får bare hoppe i høyet den neste uka! ;-) Lykke til du og, når har du ikm da?? (Det vet du kanskje ikke..??)
Trulle med tulle og spire Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Slenger meg på her jeg. Gikk fra 28 til 31 til 40 dagers syklus. Så nå aner jeg ikke når EL kommer, og derfor ikke IKM heller. Føler meg ikke veldig stressa, men har sex hver dag frem til jeg er sikker på at EL har vært ) Er det sånn at EL kommer ca på midten? Jeg trodde det kom ca 14 dager før IKM uansett? Hmm, men EL-tester ikke enda. Er bare 2 pp. men bestillte meg billigtester i dag. Så hvis ikke spiren sitter denne mnd så tester jeg nok. Har dere holdt på lenge? Når tror dere at IKM kommer? Hvis jeg har 28 dager så har jeg IKM 5. august. Men tror ikke jeg vil teste før uka etter. Syns ventingen på alt dette er ille nok som det er! Lykke til begge to hvertfall ;o)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Tja.. den som visste det tror ikm er 7.august, men vanskelig å si. Styr blir det da man må ta EL tester og SÅ vente på ikm for så å gjøre alt om igjen. Men, det er det jo en fin periode, så skal ikke klage jeg heller. Jeg har funnet ut at jeg nok er ganske mye mer utålmodig enn jeg trodde jeg var, og det er jo læring i det og:)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Hos meg kommer EL ganske så midt på, og da er det over 14 dager til ikm. Anbefaler testing, for da vet du sikkert at du prøver de rette dagene og sannsynligheten for å treffe blink er jo også mye større Jeg testet sist gang positivt først i uke 5. I uke 4. var den fortsatt negativ, men det varierer veldig fra person til person når man kan påvise graviditet. Masse lykke til! Fortell her inne hvordan det gikk:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Hei!! Eg og har sånn jojo sykluser... Hadde el forrige pp på dag 33-36 ein plass!! Hatt sykluser på alt fra 26 dager- 47 dager siden eg slutta på pilla i november. Ikkje bare e det hytt og pine vær syklus men blødningene e jo langt uti natta dei og. Isteden for "stadarden" med 2 dager mye og så gradvis mindre te dag 5 så e det over, så småblør eg nå bare i alt fra 6-12 dager!! :-| WTF! Men men...ska ikkje klaga over at eg ikkje fossblør lenger da! (huske ikkje kordan min normale syklus og mens e) Tror eg ska ha el rundt uke 32. TROR eg..då går eg ut ifra ca 39 dagers syklus...e sånn ca gj.snitt. siste fire månedene. Men!! Vett eg hadde el forrige måned, for blei befrukta (pos.gr.test), men fikk jo mensen da. Så blir det spennande å se...ka skjer denne måneden. Kan jo love godt at siste to mensenene har vært noenlunde like. Så kanskje eg får eggløsning denne pp'en og (satse på det klaffe med når gubben komme hjem fra jobb neste helg aller helst!!)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Mens komme alltid ca to uker etter el (10-18 dager..så ca.14)
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Da må du ha masse lykke til. Det blir spennende å følge med på hvordan det går med deg fremover. Det klaffer nok veldig snart! Er det første barnet?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Første ja. Men gubben har ein liten knall fra før da (som me ikkje får se overhodet, men det e ein aen historie), så det e mine skuldre det ligge på her... Kunne passa å klaffa snart liksom!! Hadde snart ikm du?? Glede meg te neste ikm.. Hate tia rett ette mens...går å vente på ingenting!! Hehe...
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 Kjenner meg veldig igjen! Syntes det er lenge å vente også nå frem til ikm selv om det (bare) er to uker. en eventuell test må skje først enda en uke senere. Vi får holde koken i mellomtiden. Barn blir det
M ♥ ♂-2010 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2009 Ja, den grusomme ventetiden... Den minst stressende tiden er vel fra siste mensendag til man vet man har hatt EL ;-) Jeg skal vel ha EL rundt nå, og så får vi bare vente å se! Tror jeg har ikm rundt 12-18.august! Hvem vet! ;-) Ja, vi må holde koken! Det finnes ikkenoe bedre enn å snakke med likesinnede...! :-)Lykke til allihopa!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har jammen ikke EL idag heller! Negativ test.. MEN : jeg bruker CB digital EL test, og den har sånne strips man skal sette inn før man putter den i urinen. De siste tre dagene har jeg ikke klart å unngå å se på stripsen når jeg tar den ut, selvom digitaltegnet viser negativ. Den første jeg så på var veldig svak - to streker. Sterk kontrollstrek og svaaaak teststrek. Igår var teststreken litt sterkere, og idag var den enda sterkere, nesten like sterk. Vil det si at EL nærmer seg?? Eller må jeg slutte å se på stripsen jeg tar ut? hehe :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. juli 2009 #14 Skrevet 26. juli 2009 Nr.1..du bøøør slutte å se på stripsene.....og ja det kaaaan vær at el nærmer seg..hehe.. eg vett ikkje heilt kordan den der cb-tingen funke eg da, men har skjønt såpass at alt som tolkes digitalt, kan ikkje tolkes av våre øyne... så..ja..hehe. Men sterkere strek e jo høyere innhold, så økende innhold kan jo vær el som e på vei Eg har sjøl ikkje heilt peiling på når el e...prøve å testa hver dag, men e litt glemsk av meg...kremt.. hehe. Så lenge eg huska å testa i nærheten av når gubben komme hjem/har vært hjemma så får det nå bare vær med resten...veit jo då om me har noen sjangs denne pp'en. .......ønske meg bare ein svææær feeeiit positiv strek på el testen neste helg Helst søndagen...hehe...lov å drømme?!?!?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 26. juli 2009 Hehehe, ønsk deg det du! Jeg skal ønske meg det for deg og! :-) Nå synes jeg vi fortjener 1.trimester snart..! Vært på BliGravid altfor lenge nå!
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 26. juli 2009 #16 Skrevet 26. juli 2009 Styrer med det samme,EL tester.. Alltid hatt veldig ustabile sykluser,så det kommer nok til å gå med maaange EL tester,tihi Men er en spennende tid da
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2009 Grøss og gru Prinsesse04, lykke til :-D Og dere: JEG HAR EGGLØSNING IDAAAAG!! Idag kom endelig positiv el-test, så ikveld skal jeg ta en til før vi kjører på :-D Hehe. Fikk jo negativ igår, så vi rekker det nok ikveld. Håper bare den klamrer seg fast!! Nå vet vi iallefall at vi treffer:-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. juli 2009 #18 Skrevet 27. juli 2009 Grattis :D:D:D Blir spennande å se om et par ukers tid då Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå