Gå til innhold

Forferdelig hodepine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33+1, og har den siste uka hatt en skikkelig intens hodepine. Var på sykehuset for å sjekke om det var svangerskapsforgiftning, men det var det ikke heldigvis.

Er det flere her som sliter med hodepine så seint i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 35 + 2 ,og har hatt hele nesten tiden hodepine. Alt er i orden hos meg,har verken svangerskapsforgiftning eller noe,det er bare sånn det er. Jeg prøver i såfall og ikke ta noe paracet og går heller og sove litt,og det hjelper. Ellers drikker jeg masse vann så slutter det. Være kan ha mye betydning. Skiftende være og lav trykk i lufta har mye og si.

Skrevet

Ja, været er ganske trykkende om dagen, så det kan jo være det.

Har tenkt tanken om at det kanskje er tannverk, siden hodepinen noen ganger går rett ned til en tann, men jeg vet ikke...

Håper hodepinen din slipper taket snart!

Skrevet

Har dere sjekket jern, når jeg får vondt i hodet i perioder hjelper det med jern iallefall.

Hadde ikke så lavt men legen sa jeg kunne ta det hvis det hjalp meg!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg hadde et par dager med intens hodepine. Det hjalp ikke med paraseth engang. Når den gikk over var jeg på en måte støl i hodet i flere dager etterpå...rart...Begynte på jern etter det, siden jeg hadde lite jern i kroppen. Har ikke blitt plaget med hodepine etter det:)

Skrevet

Hei. Er i uke 29 og har hatt hodepine i ett par uker. Men det kommer og går. Har vært plaget med høytblodtrykk i tidl svangerskap. Og da får en ofte hodepine. men har helt greit blodtrykk nå. Leste noen av de andre innleggene ang jern. Kanskje det er problemet. Må få det sjekket. Været kan jo og ha noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...