Gå til innhold

Jeg har født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 12 juli kom min nydelige datter til verden. Nå har vi vært hjemme i litt over 1 uke, og alt går over all forventning. Var fryktelig nervøs for oppgaven med å være mor, men det var som om alt bare falt på plass det øyeblikket hun lå på brystet mitt.

Det er helt fantastisk dette her. Ubeskrivelig fantastisk.

Fødselen gikk også bra. Siste time med pressrier var tøff, men det var bare en time, så var det over, og gullet mitt var ute. Resten av tiden med rier var helt greit, ikke noe jeg kommer til å grue meg til neste gang. Brukte lystgass, og det fungerte helt toppers for meg :o) Fikk epidural i slutten, pga at jeg hadde svak svangerskapsforgiftning, og de måtte sette drypp for å forsterke riene. Gikk lang tid med liten åpning. Hadde egentlig lyst å klare meg uten epiduralen, men var greit å få den allikevel ;O)

Nei, kommer til å grue meg mer til neste svangerskap, enn fødselen neste gang. Var noen tøffe siste måneder med vondter og plager.

Men den lille jenta som ligger og plydrer borte i vugga i dette øyeblikk, som er MIN datter, er verdt all smerte i livet :o)

Lykke til til dere alle sammen som fremdeles venter. Dere har masse å se frem til :o)

Noen som forresten vet om en side som denne, for vi som har født?

Hilsen en forferdelig stolt mor :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så masse :-D

Gleder meg masse til det er jeg som har en liten tulle som plundrer borte i vuggen sin :-)

Tusen takk for at du delte dette med oss, jeg er forresten endel på doktoronline.no ; der har di mange fine underforum, blant annet foreldre og småbarn.

Ellers vet jeg ikke om så mange fler sider.

Ha en flott helg, og kos deg med den lille :))))

Skrevet

gratulerer :)

Sider som denne for de som er født ligger oppe på siden her. Står med litt små skrift. Din Baby og barnetmitt :)

Skrevet

gratulerer så mye :)

Skrevet

gratulerer så mye.

Takk for ett godt innlegg uten å gjøre oss andre som snart skal til pers engstelige.

Skrevet

Gratulerer med den jenta di! Kos deg masse :)

Skrevet

Gratulerer:-)

Skrevet

Gratulerer så mye.

DiB (din baby) kan man være på fra 0-3 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...