Trolleliten Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Jeg er i min første pp og lurer på hvor vanlig det er å ha EL midt i syklusen? Har ikm 1.august og kan i dag kjennes ut som jeg har EL. Litt stikkninger og vondt i rygg etc. Har ikke tatt noen temperatur el.l, men trodde jeg hadde EL for en uke siden og... dette er derimot litt "sterkere"... derfor lurer jeg på hvor tett opptil mensen man kan ha EL =) Takknemlig for svar.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 El komme vanligvis ca 14 dager før mens. Kalles lutealfasen. Den e rimelig konstant hos dei aller fleste Så hvis du tror du har el nå, så vil mensen komme ca to uker etter...hvis du ikkje e blitt gravid da
Trolleliten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Takk for svar =) Så raskt tror jeg eller ikke jeg skal bli gravid da Merker jeg kjenner og kjenner og finner de underligste symptomer. Kunne sikkert fått vondt i storetåa mi om jeg bare trodde nok...hehe Vi får vente å se. Ha en fin dag Srømme stress-less =)
Trolleliten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Drømme stress-less Ikke strømme..hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Litt bom på tastaturet har en aldri holdt imot noen Lykke til videre da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå