Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 august.

Sterkere kynnere,sover dårlig,og litt menslignende smerte.

På do en gang i timen om natta! slitsomt...

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 juli...å det ser ikke ut som han har tenkt seg ut enda...sover dårlig om natta jeg også...må snu meg så ofte...å det er ikke bekkenet glad får...så er det disse berømte dobesøkene gjennom natta da...ellers har jeg bare blitt veeeeldig trøtt å tiltaksløs igjen...skal bli godt å bli ferdig!

Skrevet

kommer ikke til å ha noen energi igjen til fødselen fortsetter det sånn:(

Skrevet

Har termin imorgen :) Gleder meg veldig til han kommer, er ganske så lei av å vente nå :P

Skrevet

Har termin 8 august.Men har masse rier som kommer å går.Også har jeg fått åpning så satser på at det skjer noe snart.Skal uansett legges inn på torsdag for å hjelpe fødselen i gang.Men satser på at noe skjer før den tid=)

Skrevet

har termin 5 oktober så har lang vei å gå ennå , blir så fort sliten for tiden men ellers i god form

Skrevet

menstermin imorgen - ultermin på tirsdag

Skrevet

Hadde på onsdag 22.juli. Men er her fremdeles;)

Skrevet

Hei..

Har UL termin 27.aug, men menstermin er 20.aug, og det er menstermin jeg faktisk tror stemmer!! Men dem går jo ut ifra UL så ca 1 mnd igjen...

Tror ikke jeg går helt ut denna gangen siden nr.1 kom på termindatoen...Da var UL og menstermin samme dag da!!

Skrevet

termin 5. august.har mye kynnere,myyyye dobesøk,mensmurringer og søvnmangel...

Så med andre ord VELDIG klar for å få dette overstått :)

Skrevet

Termin 24. sept, men dato for KS 16. sept.

Skrevet

Termin i dag!

Sover dårlig om nettene, går på do annen hver time natta gjennom og får ikke sove etterpå. Har hatt flere uker med masse murringer i magen. Har 1 cm åpning (mulig det er mer nå for det var for 1,5 uke siden) og er litt moden. Er innmari lei, så håper virkelig det skjer noe snart!

Skrevet

16.august har jeg termin...håper han holder seg der inne et par uker til egentlig....

Skrevet

Hei :)

Jeg har termin 30 september,så jeg skal nok gå i ca 9 uker til.... Tiden har gått utrolig fort så langt...

Skrevet

har termin 6 september, og formen går opp og ned i enorme bølgedaler... :P akkurat nå er den forferdelig, mens før i dag var den super....! :) vanskelige greier... :P men lillegutt kan godt vente litt til med å komme, selv om jeg har sagt at alt etter jeg er 34+0 (34+1 nå) er greit siden de ikke kommer til å stoppe det uansett, kan han holde seg litt til... :)

Skrevet

termin 16 august , er egentlig veldig klar for at hun kan komme snart:)

Skrevet

28. august. Jeg må også på do en gang i timen om natta :-( Så du er ikke alene om å ha det slik..

Skrevet

28. september mente jeg. tenkte feil, også ble det skrivefeil i samme slengen.. :-/ sliten..

Skrevet

29 august...ting går ennå veldig greit i grunnen....selv om jeg er klar til å køye sammen med ungene i åtte tiden på kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...