Gå til innhold

Negativ EL-test idag, og det stresser meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mens 12.juli, og har alltid hatt en stabil syklus på 28 dager!

Da skal jeg altså ha EL i morgen, søndag....

Har testet med CB-digital EL i noen dager nå, men ikke noen påvist LH-stigning....hva?? :(

Tester om morgenen da dette var anbefalingen i pakningsvedlegget....

Føler allerede nå at denne PPèn er på tur ut av vinduet i en faderlig fart....

Noen som kan gi meg noen svar/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige syklus fekk eg plutselig el dag 33-36 :-| Syklusene mine har jo pleid å være så lange omtrent..så plutselig lå eg på dag 47 før mensen kom (og positiv test samme dag, så vett eg hadde el..va bare kjemisk)

Så intet håp e ute før mensen komme! El tester e ikkje heilt sikre dei heller, så du kan ha el fordi om testen ikkje blir positiv. (det e noe eg har hørt leger si..)

Men...uansett..et par dager fra eller til e jo ikkje noe unormalt da. Så kan bare være noe som gjorde at el blei litt utsatt denne pp'en??!

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Har bare en EL-pinne igjen...så om jeg ikke får noe utslag i morgen, får det bare være....fint lite å gjøre med det!

Får bare hoppe til køys uansett, så har hvertfall vi gjort det vi kan for at det skal klaffe.. :)

Tar Solvipect denne PP, så vi får se.. :)

Skrevet

Masse lykke til!! :) Så lenge en har seg litt så har en egentlig gjort så godt en kan da..hehe.. og du som tar hostesafta i tillegg! Hehe...mååå jo bare være bra... (dagens pep-talk :P )

Skrevet

Nesten sånn at jeg er dømt til å lykkes da?? ;)

Ser ut som at pep-talken var vellykket!!! ;) hehe....

Skrevet

Then my job here is doen........up up and awaaaaaaaaayyyy-y-y-y...*kremt* Det e lørdag :D

Skrevet

Tihi... ;)

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg ha hatt sex annenhver dag fra mensen opphørte og hele syklusen frem til evt neste mens - da kan man ikke unngå å treffe EL ikke sant? Uansett når man har den...

Lykke til da - håper vi sitter med en positiv test begge to denne pp`n =)

Klem fra

Skrevet

Jeg er på samme situasjon som deg. Fikk mens 12.juli, og skulle ha eggløsning 26, men ingen positiv EL test. Men forrgie PP fikk jeg ikke positiv før dag 14, og fikk mensen 16 dager etter. Så kanskje det er fordi jeg har ustabil mens. Jeg kan ikke gi deg en nøyaktig svar, men jeg vet at EL kan bli forsinket også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...