Lurveleven Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Fikk noen sterke smerter i magen i sted, og nå kjenner jeg absolutt ikke noe liv lenger.... Sikkert 2 timer siden. Jeg har gjort triksene som å drikke kalt vann, ta en sjokoladebit etc.... Hjelp, hva skal jeg gjøre nå....
Lurveleven Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2009 Glemte å skrive at jeg er uke 34+4......
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 ring føden og hør om du kan komme til en sjekk
Lurveleven Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Takk for svar, er både kvalm og vont i hodet nå i tillegg, men det er sikkert pga stresset rundt manglende bevegelser i magen... Føler meg overhysterisk, men jeg er redd, så da får jeg heller gi hysterisk inntrykk der....
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 nei du virker slett ikke overhysterisk , dette er ditt lille barn å det må man få værne om . håper indelig alt er bra med den lille . ja stresset kan nok gjøre at du får vondt i hode og blir kvalm .
ij30 Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Ser HI skriver at hun ikke har kjent noe liv på 2 timer. Er det mye? Jeg mener, det kan gå noen timer mellom jeg kjenner liv, men jeg har aldri fått panikk av den grunn. Burde jeg det? er 30 uker på vei
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 nei det er jo vanlig at det kan gå noen timer mellom spark . men i hennes tilstand så hadde hun sterke smerter og reddsel og da er det bedere å få ting sjekket ut en gang for mye enn en gang for lite
Lurveleven Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2009 Oppdatering: Før jeg fikk ringt, så ramlet kommende storebror ned trappen her, og alt fokus ble naturlignok på han ;-) Og vips så begynte jeg å få en haug av kynnere, så da regner jeg med at alt er greit. Og nei, det var ikke fordi jeg ikke hadde kjent liv på 2 timer, men pga. di sterke smertene, også etterpå kjente jeg ikke noe liv, og det er på formiddagen og kvelden jeg normalt kjenner liv. Men nå har jeg valgt å la det hele bero, også ser jeg heller litt ann :-) Tusen takk for svar
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 håper du nå har kjent liv fra den lille:) huff da ,
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 det det skulle stå var huff da håper ikke store bror slo seg i fallet
Lurveleven Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2009 Det gikk veldig fint med kommnede storebror ja, takk og lov. Og den lille har gitt liv, men det er jammen ikke stor aktivitet fra henne lenger, men jeg har forannliggende morkake, så jeg håper det er mer aktivt enn jeg kjenner. Kanksje er hun ett rolig vesen også, det kan jo hende, men med denne moren, tviler jeg litt på akuratt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå