meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Var oppe på do annenhver time og kjente at de var der hver gang. Men akk, de ble ikke sterkere eller sterke nok, for jeg fikk sovne igjen hver gang. Og nå er de forduftet som dugg for solen. For en lurenatt!
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Hadde også håpet på noe inatt etter gårsdagens etappe Men neeei,ingen ting som tyder på fødsel her heller så får vel bare vente i spenning:) er festival her i byen i helga,tenker jeg går å trør rundt der idag,kanskje det gir utslag...hehe
VinterSol+2 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 du skal se du er i gang, skjønner du. Bare vær glad for alle "lette rier2 som kroppen unnagjør før det store slaget du. hehe. det er jo med å modner og åpner, selvom de ikke blir så vonde som de er i aktiv fødsel! prøv å sove litt når du kan da, så du er uthvilt!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Jada, jeg sov mellom slaga jeg:) Men får vel heller gå en tur med mann og barn mens mannen er hjemme før han stikker på jobb i kveld. Da kan jeg jo ikke traske tur mer nemlig. Ja, håper det var noe som ga modning, men finnes jo mange typer sammentrekninger som ikke gir modning eller noe effekt også dessverre. Håper dette var det modnende slaget. Tenk så fint det hadde vært å komme inn med 5 cm åpning;) ønsketenkning, hehe:)
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Satser på dette var av det gode slaget ja! :-) Her har det også roet seg helt ned igjen...nå er det liksom helt vanlige dager, glemmer innimellom at jeg er så nærmt termin, for ingenting tyder på det... Håper det øker på igjen for din del til kvelden da! :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Samme stå her... Hver kveld er det sammentrekkninger i magen og masse smerte i korsryggen+ at jeg blir kvalm. Og babyen er alltid veldig aktiv akkurat da, og nå begynner hun å bli stor, så det gjør litt vondt. Har gått med disse vondtene siden tirsdag i mer eller mindre grad, og tenker at hver natt skal bli vår natt. Neida, det ser visst ikke helt sånn ut! Ting tar så myyyye lengre tid nå på slutten. Akkurat som klokken går tregere.... Håper det tar seg opp for deg "meg og lille vampyr"=)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2009 Hmm, rart at det skal være vondt om kvelden og natta og bra hele dagen:) he he. Formen er fin nå, bare litt trøtt, men det er normalt nå på slutten. Min lille jente er også helt rabiat når det gjør vondt og veldig stille resten av døgnet. ikke rart hun er stille forresten, når hun herjer hele natta, hi hi:)
TreHjerter Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Samme her!!! Var sikker på at det var igang, men så må jeg til slutt ha sovnet i 5-6 tiden, og da jeg våknet igjen var jeg like gravid -pigg og i fin form Man må nok være gravid rundt termin for å bli skuffa og litt irritert over å ikke ha vondt noen steder, hihi....
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2009 Ja, ikke sant. Tror det synes veldig godt, for alle jeg møter bare ler av meg og mitt oppgitte uttrykk. he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå