Malin90&Talia09<3 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hari kke vært kvalm gjennom hele svangerskapet, eller spydd eller noe. Nå er jeg kvalm innimellom, kjempekvalm akkurat nå, samt jeg har vondt i magen og korsryggen. Hvorfor er jeg kvalm nå ? Noen andre som har det slik ?? er 37+4.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 det er mange som blir kvalme når det nærmer seg fødsel;-) skjer noe med hormonene, som også gjør at man kan få diare... er jo uansett ikke lenge igjen til termin for deg, så masse lykke til;-)
2 Hærligheter! Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Så lenge blodtrykk,urin og slikt er bra,er det kansje fødselen som nærmer seg..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 jeg har heller ikke hatt noe kvalme tidligere.. fikk det da jeg var rundt 35uker på veg.. Nå er jeg 38uker, og er fortsatt kvalm. Jordmor forklarte at fødselen nermer seg, og kroppen forbereder seg. Men snart får vi se våre små, å slippe disse ubehagelighetene Lykke til videre!
Malin90&Talia09<3 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2009 Takk for svar :-) Tror ikke fødselen kommer før om ei stund, men skal vel aldri si aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå