løkky82 Skrevet 25. juli 2009 #1 Skrevet 25. juli 2009 Hvordan skal jeg få lillemann på 9 mnd til å sove til 06.00. Han våkner hver dag kl 05 og vil ha pupp. Han får aldri før kl 06, Tar han over i vår seng, men han sovner ikke, leter bare og kliper oss. Ser på han at han er trøtt også. Når jeg gir pupp er det ofte at han sover en time til.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 hadde jeg vært deg hadde jag tatt han opp i senga og gitt pupp og sovd og kosa en time lenger. Det er bare en liten periode de er så små, best å passe på Har en på 9mnd selv som våkner tidlig, men han sover ikke lenger selv om han får pupp i vår seng. Jeg skulle gjort mye for en ekstra time jeg altså. Hvorfor vil du ikke gi pupp før 6?
løkky82 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2009 Ja kanskje jeg må begynne med det...tenkte at hvis jeg dro ut tida til 6 så ville han etterhvert begynne å sove til da...men det har tydeligvis ikke fungert. problemet er også at jeg skal jobbe nattevakt om 3 uker...og da får han ikke pupp før 8...memen må vel bare pumpe meg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå