Gå til innhold

fra 28dagers syklus til plutselig 38dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har hatt så langt hopp? vet ikke hva jeg skal si, bare utrolig irriterende.. lurer på hvor lang neste syklus blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min venninne prøvde å bli gravid fikk hun plutselig 42 dagers syklus noen ganger før den satt, men har selv ingen erfaringer.

Skrevet

tja, eg opplever akkuratt det samme. utrolig plagsomt!!!! når vi skulle prøve begynte jeg å få eviglange sykluser, og med varierende lengde. Umulig å beregne noe som helst.

men har lest litt på nettet om det, og reiser/stress/eksamensnerver og sånn kan forskyve sykluser... Tror jeg stresser sånn med å bli gravid at det blir forskøvet litt av den grunn...

Skrevet

Vet godt hvordan du har det. Gikk fra 28 til 31 og sist syklus var på 40 dager! Nå aner jeg ikke, så venter bare og ser. Vanskelig å vite når jeg kan begynne å teste. Er det lenge siden du sluttet på prevensjon?

For min del regner jeg med det kommer av tull etter pilleslutt. Sluttet i april, og har ikke stabilisert seg etter det. Er i 2. pp jeg og. Regner med det blir normalt etterhvert. ;o)

Vet ikke om man får gjort så mye annet enn å vente? For min del så tør jeg ikke slutte å ha sex ofte før langt uti perioden hvertfall. Er du førstegangsprøver?

Skrevet

....eg gikk fra 37 til 47!!!!! Men blei faktisk, utrolig nok, befrukta den måneden...va bare en kjemisk da, men eg positiv gr.test e jaffal garanti for at en har hatt el! Så det trenge ikkje ha noe å sei altså... :) Litt kjipt når en prøve å planlegge, men får bare humpe på så godt en kan :P

Skrevet

bra jeg ikke er aleine da =) hehe,.. jeg slutta på pillen i april...så begynnte vi prøvingen i mai/juni.. så nå har jeg begynt på 3pp... jeg kjøpte en clearblue fertilitets moniter hin dagen, og den "sier" til meg når jeg skal teste for EL og sånn div.. forrig måned brukte jeg clearblue eggløsningstest, men fikk ikke noen positive.. så da hadde jeg nok el en uke etter det jeg hadde beregnet siden den hoppet til 38dager.. huff blei litt mye kluss her nå, hehe..

men er det ikke vanlig at man har mensen lenger jo lenger syklusen er? jeg fikk den på onsdag (ti dager for sein) og nå har den slutta allerede,,, huff blir bare forvirra jeg...

er førstegangsprøver ja :) var gravid for ett år siden,(ikke planlagt) men det endte dessverre i MA/BO, så måtte ha utskrapning (værste e har vært med på) i uke 14..

Skrevet

Menstruasjonsblødningene har ingen sammenheng med resten som skjer i syklus....seie dei.... Men i feb. hadde ein ein syklus på 26 dager...og blødde i 11!!! Hatt syklus på 38 dager og blødd i 4.. så akkurat lengden har ikkje så masse å sei tror eg. Men virke som desto kraftigere blødning desto kortere blør du... at det e samme mengden som ska ut liksom, så blør en lite då (sånn som meg) så vare det lenger og. (6-12 dager..men har virkelig lange sykluser og da, så det krølle ikkje te noe el eller no sånn.) Det va da bare min teori da! Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...