*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hva skyldes egentlig nedpresset? Kan ikke huske at jeg hadde det før hodet festet seg sist svangerskap, og det var i uke 36.. Noenganger føles det nesten ut som babyen kommer i rakettfart ut av skjeden, skikkelig ubehagelig og vondt.. Har mye kynnere også, men de er helt smertefrie..
Mammaioktober Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Uff, jeg har det samme Like langt på vei som deg. Jeg vet heller ikke hva det er, det er kjempeubehagelig!
Stephanie_ Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 jeg har det samme! jeg er 32+2 men hadde smertefulle kynnere for to dager siden med 4 minutters mellomrom i 4 timer:-( vet ikke hva det er heller. jeg er 2.gangs og hadde ikke dette med førstemann...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 jeg har også hatt dette siden 28 uker ca...mye vonde kynnere og nedpress, og kjenner ham godt presse seg nedover.nå er jeg 35 uker, så det har ikke ført til fødsel enda hvertfall;-) men det er plagsomt når man er ute og går;-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå