onehitwonder - Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Heisann. Lurte på om noen kunne gi meg et tips på en praktisk og fin stellekommode. Gjerne av den typen mer flere skuffer til ting og tang, der den øverste skuffen fungerer som bad. Vet jeg har sett dette et sted men aner ikke helt hvor. Om den kommer i hvit er det et pluss:) Er så vanskelig å bestemme seg for en passende løsning når det finnes så mange alternativer, men tror dette hadde vært i blinken her altså med så lite skapplass på badet.
Bare blåbær Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Vi kjøpte en på barnas hus. Der har de flere typer av stellekommoder. 4 skuffer, og den øverste med balje i
koala Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Vi kjøpte også på Barnas hus. Merket firkløver har både en hvit el. svart modell og en i eik med hvit og eik topp-plate. Vi valgte den i eik fordi den var finest som vanlig kommode etterpå og virket veldig stødig og solid. Begge variantene har badebalje i øverste skuff som man kan ta bort hvis man vil det og 4 skuffer.
Juli-babypåvei Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Vi har en veldig praktisk stellekommode med fem skuffer og balje nedfelt i øverste skuff. Stelleputen var slitt etter samboerens gutt, kjøpte ny pute på barn og utstyr. Kommoden heter Monbebe.
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Hei! Vi har en veldig praktisk stellekommode. Jeg kan dessverre ikke huske hvilket merke den har(kjøpte den på Finn.no). Vi har den i brun, men vet den finnes i hvit også. På siden av kommoden er det uttrekbart stativ for badekaret(som følger med), slik at du kan bade babyen i karet og ha stelleplaten nede. Badekaret kan stå i den øverste skuffen(totalt 4 skuffer) eller ha det løst/et annet sted. Har man karet løst får man samtidig brukt den øverste skuffen til klær/bleier eller annet.
babyJ Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 gå inn på reflex.no. der har de mange forskjellige og ikke så dyrt..
onehitwonder - Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2009 Tusen takk for tips... uff er jo helt ukjent for meg denne babyverden så er så mye å sette seg inn i. Vogner, bilsete, bleier og salver. Spesielt når man har nada energi. Godt man har noen uker igjen og at det er så god hjelp å få her:) Burde seriøst vært et obligatorisk infokurs for førstegangsfødende... litt som å ta lappen.. iallefall føles d slik for undertegnede!
Tea1 Skrevet 25. juli 2009 #8 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har akkoratt kjøpt en stellekomode på rudo.Hvit med 4 skuffer.Den har hjul,og bilde av en bamse på stellemadrassen.Løfter av madrassen og har badebalje.Var nedsatt fra 2399,-til 1999,- 72cm bred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå