*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Trodde aldri jeg skulle gå så lenge siden forrige svangerskap endte med fødsel i uke 35 og legene mente at det kom til å skje igjen. Men her sitter jeg altså. Klokken er blitt tolv og det er den 25. juli og jeg har gått til termin. Litt murringer mot kvelden, men ellers ingen tegn til fødsel. Sukk. Er en smule lei nå. Hvordan går det med dere andre som har termin i disse dager?
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #2 Skrevet 25. juli 2009 Hadde termin i går og er her enda. Dette er min første jeg så innstiller meg nå på å gravid litt lenger... Skal til jordmortime til fredag og hvis det ikke har skjedd noe innen da så blir jeg nok satt igang i uka etter det. De pleier hvertfall å sette igang 10 til 14 dager etter termin her. Er ganske lei nå og har prøvd alle kjerringråd som finnes, men ingen har funket enda. SUKK....
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Jeg hadde termin på onsdag. Så tre dager over her. Ganske lei. Her setter de vel ikke i gang før 14 dager over da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå