Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 19.10.72, har en sønn på 17 mnd og ble gravid i mai, men mistet i juli. Noen som klarer å se om jeg vil bli gravid igjen, og om det blir lenge til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kjenner mye smerte, over det barnet dere mistet og over hele prøvingen. Kjennes for meg ut som om dere må komme over denne tapsfølelsen før dere igjen kan få sving over prøvingen igjen. Jeg kjenner meg veldig trist når jeg kjenner på energien din og jeg føler meg på en måte litt tom. Det kjennes desverre ikke ut som om dere vil bli gravide med det første!!

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk!

Fikk telefon fra gynekologen min idag, fikk time til samtale og kontroll allerede i morgen, så i dag har jeg plutselig en veldig positiv innstilling og er veldig glad. Skal få hjelp! :-)

Skrevet

Det stemmer nok dessverre det...Det kommer av at det tok oss 14 år å få til førstemann, hadde veldig problemer med å bli gravid, og mistet flere underveis. Så at vi ble gravide igjen etter bare 13 måneders prøving på nummer to, var ikke mindre enn et mirakel - det var derfor det gjorde ekstra vondt å miste....

Det er bare to uker siden dette skjedde, det er nok den sorgen du ser...

Skrevet

Dytter for deg vennen:)

Men gå inn på tussimors spå side...den star på innlegget mitt:)

Skrevet

Hm,under tolkinga fikk det en følelse av at jeg har spådd deg før??kan det stemme???

Du blir gravid innen 1 år og 2-3mnd ....

Du hadde masse bra "lykke-kort" som jeg kaller dem-----

Ser at du har hatt en vansklig tid før,men du går nå veldig fin tid framover i møte,lykkelig tid framover,ska du utå reise kanskje??

står for nye, kreative prosjekter. Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp.

Kortet kan stå for et nyt jobb, ny energi og ny start, og det kan hende å du vil flytte.Solen står for framgang og suksess, optimisme, energi og styrke. Solen er ofte en tid med lykke, og alle bekymringer slippe, og når vi tør å være glad igjen. Solen er også av muligheten til å glemme gamle skader og er et tegn på sunne og velstående.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...