Gå til innhold

Gravid og Burger King!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til Gravide kvinner eller mødre: Spiste dere på Burger King under svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser der, rett som det er. Men det er jo ikke hverdagskost akkurat da og det er alltid den minste menyen, for mer klarer jeg ikke...

Er gravid..

Skrevet

Ja, et par ganger. Hvordan det?:)

Skrevet

ja en gang. Kastet opp igjen det hele og er nå kurert for "burger-lyst" for resten av livet:)

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? BK har jo den definitivt beste burgeren av hurtigmatkjedene. =)

Skrevet

noooup! :o) Men, ikke av andre årsaker en at det rett og slett byr meg i mot. :o) Orker ikke tanken og bre lukta er motbydelig syntes jeg. Har ikke klart å spise sånn mat siden jeg var 6 uker på vei. Da smakte det ikke godt og jeg fikk skikkelig avsmak for det. Nå erjeg i uke 20, og klarer meg flott uten.. :o)

Skrevet

Ha,ha, jeg bare lurer, siden jeg er snart 13 uker på vei, og drømmer om whopper ;P , spiste aldri der før, men vært der noen ganger siden jeg ble gravid....milde moses :)

Skrevet

Er gravid, og elsker whopper, og jeg har aldri hatt for vane å spise der;)

Skrevet

Spis dine whooper med god samvittighet. Ingen ting som tilsier at det er skadelig å spise når man er gravid.

Selv orker jeg ikke lukten av burgere, hadde en tacobell i dag og det skal bli siste gang på lenge. Motbydelig.

Skrevet

Ja jeg tror nesten det får bli sånn:) lykke til, med annet matutvalg:)

Skrevet

Har ikke Burger King her i byen da, men har tilsvarende Bergbys, og der har jeg spist mange ganger under svangerskapet...

Skrevet

Ja hadde dilla på whopper så spise sikkert minst 2 ganger i uka i en periode. Har ikke spist der siden, frister ikke akkurat nå lengre og ungen er oer året hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...