Zeke Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 hvor mnage dager før for ventet mens kan man teste? jeg testa på ettermiddagen på mandagen, trur jeg hadde 22 dagers syklus denne mnd men det veit jeg ikke sikkert, siden det har vært alt fra 22 til 28 dager. men hvis jeg testa på ettermiddag 5/6 dager før tiden evt så ville jeg måte brukt morgenurin? veit ikke om dette blei så lett å lese men, noen som veit? skal på UL 4aug. da trur jeg er 6,2 dager men er litt usikker.
Zeke Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2009 ingen? veit det var litt klønete skriv men.
Spira31 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Det er best å bruke morgenurin ja. Jeg testet positivt på 3+4 etter mine beregninger, 3+3 etter foreløpig UL idag. Det var først svak strek på svensk apotektest og så GRAVID på CBdigital for å bekrefte:)
Zeke Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 jamen jeg testa på ettermiddagen, kjempe blått kryss. siste mensdato var 27.06.09 så da må det stemme at det var 22 dager syklus da?
Spira31 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 umulig å si, men du finner jo ut av termin på ultralyd og det kan jo gi deg en pekepinn:) Kanskje du kan si til legen din at du er usikker og be om tidlig ul? Gratulerer med graviditeten:) Fikk ikke med meg først at du allerede var gravid;) sovetid!
Spira31 Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 åh.. leste igjen.. UL 4 aug. ja.. jeg var på UL på det jeg hadde regnet ut var 6+1, men så ingenting (var i følge ul idag 6+0 da), var på ny UL idag 6+5 (eller 4 som den ble justert til) og da så vi et knøtt med bankende hjerte! Hvis du klarer så vent noen dager.. det er så variende når man kan se noe på UL..har lest at egentlig anbefaler de ikke UL før uke 7.. men jeg hadde blødniger på mandag og har hatt en nervepirrende uke for å si det sånn!
Zeke Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 skal på UL 4 aug. er livredd men håpet er jo å få se et bankende hjerte. takker forresten. hvor langt er du på vei?
Spira31 Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 6+5 etter min beregning og 6+4 etter ultralydberegningen idag.. får se neste fredag om det er noe forandring. Skal på ny ultralyd da. Får ekstra god oppfølging siden jeg har mistet flere ganger før i år.
Zeke Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 jeg å får ekstrs oppfølging, mista i feb i år og aug 2003 fått en sønn mlm dette en sønn i 2002 så jeg kan bære de fram. lykke til, håper at det er en liten en der inne som kommer om ca 8 mnd.
idamamma-00 Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Gratulerer med graviditeten!! Vi er akkurat likt vi da, jeg hadde første dag av siste mens den 27/6, testet positivt torsdag ettermiddag. Etter mine beregninger er vi da 4 uker i dag. Jeg har også histiore med SA, så kommer til å dra tidlig på UL, men venter til jeg er helt sikker på at de kan se noe. Ville nok drøya det en liten uke om jeg var deg, men skjønner kjempe godt bekymringen din!!
Zeke Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2009 takker, men det er det jeg er usikker på jeg trur jeg er 5 uker på mnadagen, slik at jeg er 6,2 dager på UL. men me får jo bare se da. jeg testa jo mandagen å da var det veldig blått kryss. blir moro da hvis me kan følge hverandre fremover så får me bare krysse fingre for at det går bra denne gangen her. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå