Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er late, sure og trøtte fortiden?? jeg merker d så godt på kroppen at jeg er gravid. er 7 uker på vei. er trøtt og lat, orker ikke gjøre noe hjemme nesten, blir fort sur, og sover leenge om mårran. stakkar samboern min, han er oppgitt alerede, håper energien kommer tilbake snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...sikkelig sofapotet for tiden :) Huff liker det ikke...

Hadde sovet lenge, hadde det ikke vært for en liten kar på ti måneder som gjerne vil opp å hoppe før syv...

Skrevet

hehe, sofapotet:) liker d ikke jeg heller, er vant til og være i aktivitet hele tiden, huff. har en uke ferie igjen så kaller jobben, da er opp og hopp grytidlig. gruer meg litt til d kjenner jeg..

Skrevet

Ja det er godt med ferie :) Og mitt tips til deg er å "late" deg så mye du kan resten av svangerskapet. For det kan bli lenge til neste ferie der du kan sove lenge :)

Skrevet

Å, det er s godt å se at det er flere. Jeg erså lat om dagen. Etter jobb er jeg helt skutt, og da blir det jo til at hjemmet står på hodet. Og mannen må så klart jobbe en del overtid om dagen, så han blir jo ganske så lat han også. Håper det går over etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...