Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Tulla hadde så høy feber og paracet klarte ikke å få feberen ned, så da tok vi oss en tur til legevakten.. Akkurat i det vi parkerte kviknet tulla, og pratet, hoiet og smilte. Ikke mye syk da nei! Så da vi kom inn til legen, så lurte jo han fælt på hva som var gale med denne strålendes blide jenta, hehe.. Heldigvis(?) så var det bare en virusinfeksjon i halsen, så det skulle bli bedre i løpet av 2-3 dager.. Feberen har heldigvis gått litt ned også, ligger rett under 39 nå. Men, jeg føler meg ikke helt trygg da, så jeg har flyttet sengen hennes inn på vårt rom nå, så kan jeg følge godt med i natt:) Er ikke noe kjekt når de små blir sjuke!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 hehe- akkurat DET er jo ganske så typisk ja;) Men uansett bra at hun er på bedringens vei da!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Jepp.. Sovna jo mens hun lekte på gulvet hjemme, var SKIKKELIG slapp.. Jaja, legen tror vel vi er noen overhysteriske foreldre no, hehe..
FruTB Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Skjønner godt at du dro på legevakta - det hadde jeg også gjort! Synes det er grusomt når Bo er syk - gjør jo ikke noe annet enn å trøste og bekymre og måle temp Håper babyen din blir raskt frisk
nelliik m/blå & rosa Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 thihi,, akkurat dèt skjedde med gutten vår for ett par uker siden Lille Blå hadde også høy feber, var slapp, snørrete, tett, og paraceten virket ikke, tilsynelatende når vi ringte legevakta - men når vi kom dit strålte også han opp ) Tyypisk ja!!!! Så vi følte jo oss litt overhysterisk, hehe. Men han ble frisk etter et par-3 dager, luftveisinfeksjon. Virus kun Ikke greit når de små blir syke nei... Men godt at det som regel går over så raskt da Heldigvis. Masse god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå