s82 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er så lei. Har to uker igjen til termin og orker ikke mer. Er så dårlig form, orker ingenting, kvalm, svimmel, kynnere, og vondt i ryggen. Måtte sende bort datter på to idag til bestemor,for jeg orker ikke. Vil bare soovee!! Føler meg mere syk enn gravid... ughh..
*1+1=2 små* Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 hehe men du har bare 2 uker igjen, hvis det hjelper så har jeg sterk bekkenløsning med gåsperre, sterke kynnere og mye vondt i ryggen men jeg har 3 mnd igjen:P (hehe men jeg misunner deg IKKE...håper de 2 ukene går fort for deg)
ifie Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Uff, skjønner godt at du er lei nå! Så bra at du får avlastning gjennom en bestemor, da! Hvil og sov alt du kan! Snart er du ferdig! Lykke til!
s82 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Jo takk, får vel bare prøve å ta meg sammen og tenke på at jeg må iallefall gjenom to uker til.... å bare prøve å kose meg et døgn eller to.. Synes de med to og tre unger fra før er kjempe tøffe, at dere orker til tider:)
*1+1=2 små* Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 du har like mye rett til å klare som andre, er jo kjempe bra at du får avlastning Vi måtte gjøre det samme pga kynnere som ble litt for mye rier til at legene var fornøyde..så jeg fikk streng beskjed om å slappe av i noen dager. Ikke mulig med ei på 19mnd. hjemme....så jeg vet nøyaktig hva du mener! Slapp av i noen dager så vil ting blir litt lettere igjen, også plutselig så har det gått 2 uker!! God bedring:)
ifie Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Har du en kjærest som kan dulle litt med deg, da? Jeg syns det er helt på sin plass å syte og klage nå og da når man har gått gravid så lenge som du har (også lenge før om man trenger det!) Jeg har også en toåring, og har dager innimellom der jeg føler meg helt ubrukelig - og jeg har fem uker igjen!
s82 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 joda har samboer,men vi flyttet inn i nytt hus før jul. Og han stakkar står ute dagen lang og maler, snekrer terrasse og ordner gårdsplassen + at han må ta den lille e del.. Jeg vil jo liksom at vi skal bli mest mulig ferdig ute og før fødsel. Men han må gjøre alt alene, dårlig med hjelp. men vi fikser det nok, da slipper vi iallefall og skylde noen noe tjenester tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå