Gå til innhold

Noen andre som ikke har eggløsning, men allikevel mensen?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier... Har testet etter eggløsning i to mnd nå og jeg har jo ingen eggløsning.. Men mensen kommer regelmessig uansett... Trodde mensen kom pga at egget ikke var befruktet jeg.. Sluttet på minipiller for 5 mnd siden, men det skal vel ikke ha noe å si å gå på minipiller idet det de gjør er å forhindre at et befruktet egg fester seg?... Kanskje jeg har kommet i overgangsalderen i en alder av 31 år, men med mensen?... Hmmm... Noen andre med erfaring?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her og.sluttet med pillen i januar, fikk regelmessig mens med en gang. syklus 31 dager.ble temmelig syk april, syklus 28 dager. juni 34, juli 26.. testet etter eggløsning forrige mnd, ingen utslag.. skal teste mnd her og. 10 dager siden mense, tekte starte testeing på mandag.. har utført 2 aborter, den siste i november..

er litt redd det har skjedd noe med meg :/

Skrevet

Uff, får ikke håpe det har skjedd noe med deg. Mest sannsynlig har det vel ikke det, og at det er sånn som med meg, at kroppen ikke henger helt med her... Du må ha masse lykke til med å bli gravid du også:)

Skrevet

Mensen er dessverre ingen garanti for at du har eggløsning...

Skrevet

Siden du har testet en stund nå og ikke finner noen LH stigning, ville jeg vurdert en time hos gynekolog og diskutert evt. hjelpemiddler som kan brukes........

Skrevet

Jeg sluttet på ppillen i November, og fikk mensen i desember, januar, februar og mars uten at jeg hadde hatt eggløsning, så det er mulig.. Jeg vet ikke om det er pga ppillene, men jeg tror det.. I april kom endelig eggløsningen også.. Desverre kom mensen og da.. :s Men jeg er bare uendelig glad for at jeg faktisk har el.. :D Jeg tror nok din og kommer etterhvert, og om den ikke gjør det, så er det jo alltid mulig å snakke med legen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...