V.A.B Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Plutselig fått vannvittig vondt i ryggen i dag, uansett hva jeg gjør verker det som besatt! Hvilke smertestillende kan jeg ta?
Tøssa Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 paracet iallefall....få noen til å massere ryggen godt og...
nesten30 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 er jo paracet då. Men hvis du har veldig vondt kan du ta en tur til legen, som kan vurdere behov for evt. paralgin forte... det kan du bruke når du er gravid, men legen bør ha vurdert dette først. Ellers er det jo massasje og aktivitet då.... et varmt bad eller en varm dusj.
V.A.B Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 prøver med paracet først og ser... lurer på om det er noe mer, har skikkelige murringer imagen og:/ svimmel og susete... har vært en dårlig dag dette, håper ikke jeg blir syk...
1gang09 Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Jeg har hatt det samme i 3dager nå, har ikke fått akupunktur på 2uker fordi hun er på ferie hun som setter det, tok en varm dusj i går og da hjalp det, sov nesten hele natten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå