Gå til innhold

Enorm appetitt og mange bleier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ettåring har overhodet ikke blitt mindre interessert i mat den siste tiden. Han lyser opp når det skal spises og finnes ikke kresen. Han spiser mye til hvert måltid og går helt berserk når han får se frukt eller bær.

Slikt blir det bleier av. Syns egentlig at det er ganske mye med 3-4 store bæsjebleier daglig til en ettåring? Men det henger vel sammen med god appetitt da.?. Trodde vel at en gang pr dag var det vanlige for hvertfall større mennesker..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 14 mnd og har 3 bæsjebleier nesten hver dag.

Skrevet

Tulla mi leverer alt fra 2-4 bleier i døgnet. Hun finnes ikke storspist, snarere tvert imot.. må ofte jobbe skikkelig for å få i henne føde. Tenker som så at så lenge hun har "leveranser" så får hun i seg nok :)

Skrevet

Javel, da er vel alt som det skal være:)

Skrevet

Både min egen jente og barnet jeg passet hadde enorm appetitt da de var litt over året. De hadde en periode hvor jeg nesten ikke klarte å smøre på brødskivene fort nok og de stappet gjerne i seg 3-4 skiver hver til lunsj.

Bæsjebleier var det mange av! Det dabbet av veldig med matlysten da de var 15-16 mnd og nå er de begge nokså småspiste og har mye færre bæsjebleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...