Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå vil jeg ikke mer....verker hver gang jeg beveger meg, har masse nedpress og det skyter strålende smerter nedover innsiden av lårene, foran og på utsiden av hoftene. Har skikkelig press på hver side av magen nede i bikinilinjen og oppover. Magen er hard og jeg er kvalm, svett og slakk.....:-( sutre sutre...har 4 dager til termin, men merker jeg har nådd tålmodighetspunktet mitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så så, ikke lenge til vi får se di små nå uansett!! Jeg er 6 dager over, så du har ikke lov å miste motet enda :-) (veldig optimistisk jeg ble da )

Skrevet

heheh ja må si du var veldig positiv for å være nesten en uke på overtid....:-) bra du holder motet oppe....jeg er redd babyen skal bli for stor merker jeg...gjerne derfor jeg er litt utålmodig...

Skrevet

Jep....er igunnen d jeg også!! Jordmor tippet 4,5 rundt termin....orker ikke å tenke på hva han er nå....jeg kom ut med en vekt på 4,9...hehe,så stor blir han nok ja!!! Men ut må han uansett! Får jeg det ikke til, må de jo skjære han ud :-)

Skrevet

Uff, så ekkelt. Men håper det fører til fødsel.

Jeg er skikkelig hormonell og lei i dag. Skikkelig. Men er bare 2 dager over termin jeg da, skal ikke klage siden dere har gått lenger:)

Nå er mannen og henter peppes pizza bare for å trøste meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...