Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Kjempealright reality serie. Jeg har sippa noen tårer når jeg har sett på disse jentene gå gjennom graviditeten, fødsel og tiden etter fødsel! Genial serie! http://www.mtv.com/ontv/dyn/16_and_pregnant/videos-full-episodes.jhtml
skorpionfruen Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Var inne å så på den første episoden om de som adopterte bort. Guri så trist, tårer i øynene her. Selv om hun så ut til å ha en enkel fødsel, kjente jeg det i magen når jeg så den. Huff vet ikke om man noen gang kan bli helt klar for en sånn hendelse. Fødsel altså og deretter gi barnet fra seg. Skal se et par episoder til senere. Men nå må det lages mat her
alvesnuppa <3 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Åh, så digg! Noe å fylle dagene med når man går sykemeldt og synes tiden går så alt for sent Takk for tips!!
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Uff ja, du så siste episode som er vist, den var kjempetrist! For en tragisk skjebne, jeg og satt å gråt og gråt... Men utrolig spennende å følge dem i graviditeten og tiden etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå