mirakel-ønskes Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Når blir jeg gravid ??? Jeg er født 24 september 1972
*Bambi + spire* Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Hei. Pendelen vingler litt og det gjør intuisjonen også, kan du være gravid nå? Får opp graviditet med gutt, men klarer ikke helt få opp når.
mirakel-ønskes Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Hmm Jeg kan nok ikka allerede være gravid nå nei,for jeg har ikke hatt EL enda denne mnd...Har EL om 5 dager:) Men kanskje jeg blir det denne pp da?
*Bambi + spire* Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Jeg klarer ikke å få opp noen mnd på deg dessverre, men siden pendelen sviner sånn så tror jeg du blir gravid nå, sikker på at du ikke har hatt tidligere el? Lykke til:)
mirakel-ønskes Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2009 Hehe Folk var så sikker på at jeg var gravid forrige måned men TR kom den...Var ferdig med TR for 3 dager siden:) Merkelig dette er da???
*Bambi + spire* Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Du må ikke ta alt for god fisk, men jeg tror du er gravid eller blir det denne pp:) Lykke til!
mirakel-ønskes Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2009 Ok da får jeg bare vente å se:))) Mannen min har fått endelig avslag på opphold i norge,kan du se om han får bli her eller blir kastet ut så vi blir nødt til å flytte til ett annet land??
*Bambi + spire* Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Jeg klarer dessverre ikke få opp noe helt klart på deg, vet ikke hva det er, akkurat som om at det er noe som blokkerer eller.. sjelden jeg ikke greier å få opp noe konkret og sikkert på en person.... Beklager, prøv å spør meg igjen om noen dager... tror det ender med at han blir her..men føler det er noen sterke grunner til at han ikke får bli, noe han må gjøre hjemme...noe som er viktig for han og fremtiden eller familien eller... dette blir veldig difust..sliter med å spå deg rett slett. beklager. Masse lykke til da!
mirakel-ønskes Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2009 Ok takk men kan du se om du får hans fødselsdato? Født 050488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå