Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har vært litt her før, da jeg og mannen har snakket litt frem og tilbake om det å få barn.Vi er begge 26 år.Jeg har hatt veldig lyst på barn. Føler meg som en mor allerede. Mangler bare barnet:) Han har ikke vært helt klar. Nå har vi blitt enige om å sette igang med prøvingen om ett år fra nå. Og nå ble plutselig alt så virkelig og skummelt!! Jeg vet det er mange av dere som føler det slikt. Det er jo naturlig også. Det er jo en stor ting dette, kommer til å forandre livene våres totalt. Kom gjerne med litt gode tanker og stikkord om gleder med et barn. Har fortsatt veldig lyst på og er veldig glad for at vi har satt en dato", men ja skummelt! Trenger bare en lite boost av gode babyvibber Noen andre som skal prøve på sin første om ett år? Hva gleder du deg til?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har ingen barn, men jeg har mange ganger tenkt det samme, så jeg har noen ting jeg tenker på for å "overtale" meg selv: - Du kommer til å møte et menneske som du vil elske over alt annet og høyere enn du noengang kunne tenke deg - Babyen blir større, småbarnstiden går over (og alle sier jo at det går så altfor fort) - Du får oppleve livets mirakler på kroppen - Livet blir totalt forandret, men de ALLER fleste sier at de aldri ville vært foruten - Så og si ingen angrer på at de fikk barn (det må jo være en grunn til det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå