Gå til innhold

Treff for februarmager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig det står her et sted, men jeg er ny på BIM og lurer på om det er noe treff for oss som har termin på nyåret. Jeg har i februar og det har vært hyggelig å treffe flere :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har i begynnelsen av april, men kommer sannsynligvis til å føde iløpet av februar/mars. vi hadde jo kunnet satt opp ett treff for feb-mars-apr?

sist jeg var her på BIM var dte vanlig å ta 3 mnd i ett iallfall, og spesielt nå når det er så lenge til enda :)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei hei

Jeg har termin i månedskifte februar/mars

Det hadde vært kjempekoselig å kunne møtt andre

som er omtrent like langt på vei som jeg.

Mvh

Skrevet

hei hei, har termin i slutten av februar begynnelsen av mars æ å, hadd vært artig om vi kunna fått te ett treff en gang i uka:) det huske æ at æ hva på en gang før, med min første mann.? kan nånn send te mæ vis nånn finn ut nokka

Skrevet

Jeg har også termin i februar/mars. Har jo ikke hatt ultralyd enda, så man kan jo aldri være helt sikker. Jeg synes også det hadde vært stas å møte noen flere med voksende mager...

Skrevet

vi hadde jo kunnet lage ett senvinter.2010 treff? :)

jeg er iallfall åpen for treff når som helst, sykmeldt ut svangerskapet :(

Skrevet

hvis ingen vil foreslå noe, så kan jeg gjerne kaste meg i det :P

hva med mandag 21. september, kl 12 eller 16 på Bare Blåbær?

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av februar og vil gjerne være med på treff :) Jeg kan bare møtes på ettermiddag/ kveld, siden jeg jobber på dagtid.

Var mye på babytreff med førstemann og synes det var veldig koselig:)

Skrevet

Jeg jobber også. Jeg kommer meg sjelden fra jobb før klokka 17, men er med hvis det kan være etter det. Er det ikke to "Bare blåbær" i byen egentlig eller har den på Bakklandet skiftet til noe annet? Mener du den på solsiden?

Skrevet

Tror det bare er en på solsiden og så er det en ved siden av "bare blåbær" som heter "bær & bar", er samme eierne tror jeg ;)

Er det flere som stemmer for å møtes på kveld? D blir jo selvsagt enklere å møtes på dagtid når bebisene har kommet :)

Skrevet

Jeg har termin i mars og ønsker veldig å bli kjent med flere som har termin på samme tid! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

æ e vldig intrisert i å bli me på treff:) har termin 6 mars, men får sikkert en mer eksakt termin på onsdagen, ska på ultrlyd da:) men æ stemme veldig for på kvelden ivertfall. kan itj nånn finn ut en plass og tid da? så kan en av dokker send et brev på sia her?

Skrevet

Hei!

Ser det er en stund siden dette treffet ble planlagt. Men ble det noe av møtet? Det er vel ikke noe i veienfor å få til flere treff?

Jeg har termin i mars, og synes det hadde vært veldig hyggelig å møtt andre med termin rundt samme tidspunkt:)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg er også ny på BIM og lurer på om det er noen treff for oss som skal ha i jan/feb. Jeg har termin 13. februar og er interessert i å bli kjent med flere. Jeg jobber til kl. 16.00 hver dag, så ettermiddager passer best.

Trude

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. jeg bor i stjørdal og har selv termin den 14 feb. satser jeg på. Kunne vært kjekt å bli kjent med noen, ha en å kunne se på små ting med og gå på cafè og slikt.

Er selv på attføring så jeg er ledig mesteparten av tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...