Gå til innhold

Graviditetstest før forventet mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensen(SA) fra 30.Juni.2009 - 06.Juli.2009,mistet da i min 4-5 uke. Vi prøvde igjen i min fruktbare periode fra 12.Juli - 17.Juli. Jeg skulle hatt min beste fruktbare dag 15.Juli å vi hadde sex den dagen.

Jeg har nå samme tegnene som jeg hadde med datteren min så tidlig. Vond å ligge på siden å sove,mye luft i magen,svimmelhet å svetter som et annet udyr. Ingenting smaker normalt(hadde metallsmak i 9 mnd med datteren min) å jeg har ekstremt mye tyntflytende utflod.

Spørsmålet mitt vart egentlig..jeg har en CB Digital liggende...jeg forventer å få mensen rundt 29 eller 30.Juli..

Vil testen evt vise noe GRAVID ennå? eller burde jeg vente lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du klarer burde du kanskje vente til minimum 3-4 dager før ikm da denne testen kan gi positivt utslag. Altså kanskje til mandag. Hold ut for det er uansett skuffende å få negativ test. Lykke til.

Skrevet

Takk for svar...skal se om jeg greier å vente..er så spent!!

Kjenner liksom på meg at noe er på gang..

Lykke til selv:)

Skrevet

Jeg tok min test 4 dager før forventet mens, midt på dagen, så altså ikke på morgenurin..testen lyste positivt:-).

Skrevet

Hei hei:)

Jeg tok sånn digital CB-test 5 dager før forventa mens, og den viste GRAVID med en gang den:)

Skrevet

Vet bare ikke om jeg greier å vente..men nå er det nå en stund igjen til jeg forventer å få mensen.

Har vell dato 30 på kaldenderen..Å det er jo bare 24.juli i dag..men har så fryktelig lyst!!

Jeg har alltid hatt ekstremt punktlig mensen selv etter fødselen. Men siden jeg hadde SA sist så vet jeg ikke hvilken dato jeg skal sette for startdato for blødning. Begyndte å blø 30 tror jeg,men kun småspotting å 01.Juli da kom det for fullt..Å jeg sluttet helt å blø den 6.juli.

Men tegnene er der..men vet bare ikke hvor fort kroppen jobber.

Skrevet

Tok jo test men der stod det IKKE GRAVID...Men tar en ny test om jeg ikke får mensen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...